RallyePower Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Tenkte å kjøpe nye speil til rallyen min, men er ikke lett å bestemme seg så tenkte jeg kunne få litt hjelp. kom med bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hvorfor ikke bare beholde orginale speilene? bare lakere de? er MYE bedre det en m3 speil osv:puke Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Og om du absolutt må ha andre speil, så får du kjøpe cup-speil/Mikke Mus ører:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyePower Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Tror heller ikke M3 speil passer på rallye pga den runde formen, da får jeg vell lakke da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Og om du absolutt må ha andre speil, så får du kjøpe cup-speil/Mikke Mus ører:) huff.... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Huff? Syns du kanskje M3-speil ser bedre ut? Skrev at om han ville bytte så ser cup-speil 22,4 ganger bedre ut enn M3-speil. Uansett så er originale penest. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Tragisk å ødelegge en Rallye ved å sette på jallaspeil... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 kunne ikke vært mer enig Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Jeg sier bare: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96941 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 håper du lærer av noe som står i den posten polo clasic ga deg..:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Som Massern sier.. Mikkemus-speil/cup-speil.. Jeg syns de er pene på golf.. Kompis har de på sin (ikke rallye) og de passer ganske bra.. Ikke M3, de hører hjemme på BMW.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyePower Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Syntes også du sbør beholde de originale speila, regner med de allerede er lakkert siden du har en rallye, skal du lakkere bilen lakkerer du også sokkelen på speila... Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RallyePower Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Det skal jeg gjøre vettu... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg