Pokerfjes Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har en 5 seter, som ikke er lagd for å kjøre med 5 i enkelt å greit. :) Hvis jeg vil fjerne baksetene må bilen godkjennes da? takk for svar Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
captainvolvo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Må godkjennes om til 2 seter hos biltilsynet ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har fjernet mine bakseter på min bmw e30 for mange år siden. Har ikke fått noe beskjed om att det måtte godkjennes, men fikk beskjed om att du har ikke lov til og ha passasjerer sjøl om belta er der enda. Kanskje reglene har forandra seg sia den gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amazon121 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Ved en evt. EU-kontroll så er det mangel hvis det mangler seter i bil og det ikke er godkjent i vognkortet/ omreg. til færre seter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Demiaz Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 er jo bare til å slene inn setene annakvart år da... kan ikkje sjå for meg at det er så veldi mykje arbeid med å ta ut og inn baksetet =p med mindre du ska modifisere bilen der baksetet var da. Siter Opel Olympia 1958 Bremsa 40.3hk på hjula Opel Ascona B 2.4i / Opel Commodore B 1978 Opel Manta B GSI 1986 2.4i---> 3.2 M3 Opel Omega A 2.4i aut / Omega B 2.5 v6 Volvo 245 1979 godkjent med 350 V8 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Bare å se på vw sharan f.eks.Den kan være 7seter.Men de 5 bakerste er det bare å ta ut(hurtigkobling).Da har du et stort varerom,som er helt lovlig. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg