Mr Golf 4 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Klarer bilstereo Norge dette......................................:afro BILSTEREOKURS i Ronneby -------------------------------------------------------------------------------- BILSTEREOKURS Nu har du chansen att lära dig mer om bilstereo, vi på Blekinge bilradio kommer att hålla kurser där vi kommer att gå igenom mer grundläggande om bla: baslådor, kabeldragning, slutsteg, huvudenhet, multimedia, högtalare, basar, montering och mycket annat Denna kurs kommer att vara GRATIS! Föranmälan KRÄVS! Vi delar upp kursen på två helger, allt för att ni ska få smälta all information vi ger er. Vi kommer att köra Bilstereokurs på följande dagar: 10 juni 17 juni Sedan en på hösten 10 september 16 september Kursen börjar 12,00 och slutar ca 16,00 Platsen är Hos: Blekinge Bilradio Reddvägen 4 37273 Ronneby 0457-27211 Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 hadde vært fint med noen sånne kurs her i norge også ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 ja det hadde det men blir nok aldri noe av. ikke gratis i hvertfall Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Klarer bilstereo Norge dette. Det skal du ikke se bort i fra!:cool: Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Kunne godt ha betalt for det, hvis det var DET om å gjøre..! Herre min hatt..! :-s Men det hadde vært gøyalt om noen i Norge kunne trø til med noe lignende! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Det hadde jo vært knall Dag.Hvordan går det med ...............:bok Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er jo klart at svenskene gjør dette, er jo ett PR stunt uten like, de kommer sikkert til å selge bilstereo i bøtter og spann den dagen :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er jo klart at svenskene gjør dette, er jo ett PR stunt uten like, de kommer sikkert til å selge bilstereo i bøtter og spann den dagen :) Det finnes faktisk mennesker som er en blanding av idealister og næringsdrivende, og jeg ser ingen feil i det. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Det hadde jo vært knall Dag.Hvordan går det med ...............:bok Det går fint!:thumb Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Hvorfor ikke kjøre kurs på bilstereo.Om ikke gratis.Tror dette i framtiden vil øke i både dbdrag og Emma konkurranse.Jeg tror også i årene fremover vil se att det blir flere deltagere innen bilstereo.Ett sted må en begynne.Jeg vet jo att dette trengs planlegging i lang tid.Nå snakker jeg ikke om byggene i nord og på Elverum.Men på ett introduksjons hva er bilstereo-kabel-strøm- osv-osv.Dette er noe jeg savner.Hadde det ikke vært for att det i Sverige er for langt unna,så hadde jeg meldt meg på......................:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Uten å avsløre for mye så har dette allerede vært på et planlegningsstadie hos oss i lenger tid. VI kommer nok ikke til å ha noe kursing i kobling av stereo, men snarere bygging av stereo. Spesielt da med bruk av støpeplast, støpeskum, polyester, glassfiber, trekking med vinyl, alcantara osv. Alt med en grunndig innføring i de forskjellige byggeteknikker, metoder osv. Vi kommer tilbake til dette når "læreplanen" er klar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Det finnes faktisk mennesker som er en blanding av idealister og næringsdrivende, og jeg ser ingen feil i det. Mvh Dag Johansen som Dag sier så er en blanding av idealister her i forumet, og selv har jeg tenkt noe slik for en stund siden, hos min gamle arbeidsplass var det nok plass til ca 100 mennesker og da jeg spurte så var ikke det noe problem men i den ny arbeidsplassen min er ikke plass til så mange, ellers også en ide å samle alle leverandører slik at de kan også visse sine produkter etter kurset og kanskje de kan "sponse" kurset til alle de intereserte? som sagt krever litt tid til planleging men til neste år burde være mulig å realisere. det er vel rundt mai måneden det ville passet best da man får litt tid til bygning før Emma/Dbdrag/BassRace konkurransene. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er vel ikke så mye tid Mai da, måtte blitt til helgen, men etter det så er det dB-drag på Ørje, helga etter der er det vel Våler treffet osv osv.. Juni og Juli er ganske fullbooket og sånn fortsetter det jo utover, det hadde kanskje vært en plan å ta sånne kurs på vinteren når folk ikke har en dritt å gjøre uansett :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Er vel ikke så mye tid Mai da, måtte blitt til helgen, men etter det så er det dB-drag på Ørje, helga etter der er det vel Våler treffet osv osv..Juni og Juli er ganske fullbooket og sånn fortsetter det jo utover, det hadde kanskje vært en plan å ta sånne kurs på vinteren når folk ikke har en dritt å gjøre uansett :) hehe... jeg mente neste år i mai da, men vet ikke hva Pål har tenkt på. :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB anglia Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Mai er for sent, da er allerede sesongen i gang. Kick i gang et kurs i mars/april, da bør folk begynne å bygge dersom de skal bli klare til sesonstart i mai..... Bare en tanke..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg