doffenhardaua26 Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 får ikke åpnet bagasjelokket. Når jeg låser opp bilen, så hører jeg en lyd komme fra låsen. Men når jeg skal ta opp bagasjelokket så går det ikke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Jeg hadde samme problemet i vinter, det er salt og dritt som har kommet inn i låsen bak, så den har kilt seg, dessverre er det nok bare bytte av lås som hjelper. Men er det andre ideer her så er det bare å prøve... Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadder Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 prøv å spray litt 5-56 på baksiden av låsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Lås opp bakluken med nøkkel - ta av dekselet på baksiden og smør opp alle stag baki der. Samme skjedde for meg i vinter. Mer da ved at bakluka ikke ble låst .... Små skummelt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har selv hatt noe tull med dette, men utrolig hva litt smøring kan gjøre :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Sliter selv med dette problemet! I vinter så var den bakluka lei å låse opp. Nøkkelen får jeg rett og slett ikke inn i nøkkelhullet bak.. Så måtte bruke sentrallåsen fra 5 til 10 ganger før det skjedde noe (andre ganger ikke). Og nå i det siste har det faktisk ikke blitt låst.. Fant ut det helt tilfedlig en dag jeg bare sjekket.. Litt skummelt hvis det har vært sånn lenge, tenker på anlegg og slikt.. Og nå om dagen fungerer den vanlig igjen.. Bortsett fra at jeg må bruke sentrallåsen da. Det er litt til og fra, så her oxo må noe gjøres! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Har prøvd å spraye 5-56 i sjølve låsen. Der hvor man setter nøkkelen i. Men hjalp ikke. Prøvde å ta vekk baksetene å krype inn bak der. Så spraye fra innsiden av bilen. Men er vanskelig å vite hvor man skal spraye der? Hvordan tar man av det dekselet som sitter under låsen, hvis man er inne i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 mest sannsynlig er det låsekassa de som har tatt kvelden..kan skje med golf det! da må du ta av dekselet bak,noe som ikke er så lett når døra er lukket. om du evt ødlegger det for å få det opp.... fra innsiden kan du da åpne døra,og hvis det ikke går må du slå istykker låsekassa slik at den gir etter,da åpner døra seg og du kjøper ny låsekasse...dette er hvertfall en årsak til at du ikke får opp døra de...=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Skal gå greit å skru av det dekslet uten å åpne luka. Du må ut med skruene i håndtakene og så er det vel bare å dra og slite litt.. FORSIKTIG. Flere som har sprukket dette dekslet MED luka åpen :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Nå har jeg skrudd ut de to skruene. Men har ikke fått dekselet av. Er det ikke festet noe mer enn de to skruene i håndtakene? Mye koster en ny lås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 De klipsene som dekslet er festet med er VELDIG harde.. så du må bryte på en forsiktig måte :) Prøve å lure et skrujern mellom vil nok hjelpe deg.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 De klipsene som dekslet er festet med er VELDIG harde.. så du må bryte på en forsiktig måte :) Prøve å lure et skrujern mellom vil nok hjelpe deg.. har en følelse av at jeg kommer til å ødelegge noe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Alternativt lever den inn hos møller :) Et slikt deksel er ikke all verdens vanskelig å få tak i.. Om du har en eller 10 høggere i nærheten så er det jo ikke no stress.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffenhardaua26 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 har nå fått av dekslet som dekker til låsen!!for et slit..uten å ødelegge det:) Får låst opp bagasjelokket fra innsiden, men går ikke fra utsiden..Da må vel låsekassen være i orden? Når jeg prøver å låse opp fra utsiden, vil det ikke løse seg ordentlig opp liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Høres ut som du må smøre GODT.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg