Leif_Håkonsen Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Har lett i haynes boka men finner ikke noe om hvordan jeg skal ta av fangeren! Har fått de bredda hjulbuene nå så jeg skal jeg begynne å montere dem!happyhappy Men må vite hvordan fangeren tas av, hvor er den festet å hva er den festet med?? Håper på raskt svar, skal legge ut bilder av resultatet når jeg har lakka dem å er ferdig!!:thumb Siter Ride it like you stole it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Ta av denne plastikdekselet som jeg har satt ring rundt så mener jeg at det er noen fester til å skru løs der + pluss dem inni hjulbuen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 En skrue i hver hjulbue oppe og antakelig en nede skrudd i fra innersiden. Fått ut disse så er det bare å ta tak og rive den av (husk å ta ut skiltlyset først). Kan sitte litt hardt. Ovenevnte løsning så tar du den av med støtfangerskinnen ( to muttere under det dekslet du skrur av) Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 bare kjør ned en høy fortauskant;) funker gulle gott;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 lol :idea: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg