Henrik Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 ca 87 model saab 16v turbo motor blokk topp og gearkasse. alt sitter sammen komplett motor uten insp. og turboen Motoren har stått i bukk på oppleringskontoret for bilfag i alle år så den er ikke utslitt selges gunstig i oslo område 99442523 eller henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 ingen bud ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 har motoren aldri vært i en bil.. og den har bare vært startet regelmessig? er den skrudd på av elever? gi meg en pekepinn på hva du skal ha for den da! uten motor og innsprut:rolleyes: ¨hvis jeg er interisert må jeg jo kjøpe til dette da!! hmm Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Motoren er solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg