ts Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 hallå saken er den at etter oppstart av motoren har begynt og lekke olje fra returen på turboen. har prøvd 3-4 pakniger nå... de sprekker... har noen noe tips åssen pakning jeg må skaffe??? mvh thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ernte pakning der på min, bare plana Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 er nokk lettere å putte i en pakning enn å begyne å plane den nå az Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazy.horse Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hadde problemer med dette jeg også, kjøpte bare en original pakning og problemet ordna seg. Sikker på at retur'n din ikke er tett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 ja er sikker på at den ikke er tett ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 hmmm...... trur ikkje eg har pakning der heller. fungera like godt uten... Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 var pakning der org. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 var pakning der org. Hvilken motor er dette da? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 det er på en b21 med t34 turbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 er det ingen som har tips om en sinna pakning eller noe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg