Gjest Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Jeg må bytte simringen på veiva i bilen min, som er en 87 saab 9000 2.0i 16v. Det er den på høyresiden etter det jeg har fått forklart.. Så det jeg lurer på om det er noen her som har en haynes manual eller en eller annen guide på hvordan jeg gjør det. Jeg er ikke så erfaren med motor, men jeg har fått det for meg at med hjelp av noen venner, en haynes manual og en sekser øl skal vi nok få det til :P Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 rimlig mye jobb, men så vansklig er d nok ikke, skru fra hvertandre, bytt ringen å sett allt sammen sånn som d var før;) Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 og ha med deg en som har gjort noe lignende før. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Vel, er ingen som kan det, og jeg har ikke råd til å betale noen til å gjøre det. :P Er det ingen som vet om en guide eller noe sånt? En haynes manual i pdf format hadde vært jævla fint.. Har søkt rundt på nettet, men finner ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 da er det bare å satse allt å spørre her eller noe hvis det er noe dere stopper opp med, sikkert noen som har noen gode råd hvis det skulle bli vansklig. Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hvis jeg ikke husker feil, er det endel ting å huske på under montering av toppen igjen, etc.. Spør noen som har gjort det før :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg