potet Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Det kommer noen skikkelige slå lyder under golfn min når jeg kjører på dumper og humpete veier................ Ganske irriterende ,, høres litt farlig ut , er det forstillinga som har tatt kvelden , eller kan det være eksosannlegget som er løst.. Er det i såfall dyrt å bytte forstillinga ??? pris ??? ca .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Hvor kommer lyden fra, og er det spesielt når du har mange i bilen? Kan være så mye, du må nesten høre etter litt bedre når du er ute og kjører og prøve å spesifisere lyden. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Kan bare være en "bagatell" som eksos anlegget.. Har nettopp ordan det på Jettan min. Hadde relativt kraftig dunkelyd nå jeg kjørte i humper.. Ta med bilen din på en bukk og rist litt i eksosanlegget ditt og se.. Og siden du bor i Oslo er jo "gjør-det-selv-hallen" på Bjerke fin! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 har samme problem på min ,, det er en slags "lys" skrangle lyd, når jeg stikker hodet ut av vinduet for å høre etter kommer det fra hjulet på en måte, lyden komer også når jeg svinger i litt høyere fart... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by lars-frr har samme problem på min ,, det er en slags "lys" skrangle lyd, når jeg stikker hodet ut av vinduet for å høre etter kommer det fra hjulet på en måte, lyden komer også når jeg svinger i litt høyere fart... Hjullager eller drivknute. Løft opp bilen forann og riv og herj litt med hjulet, skal ikke være noe merkbart slark. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by lars-frr har samme problem på min ,, det er en slags "lys" skrangle lyd, når jeg stikker hodet ut av vinduet for å høre etter kommer det fra hjulet på en måte, lyden komer også når jeg svinger i litt høyere fart... har du sjekket foringene i forstillinga di? bærearmer? topplageret på fjørbeinene? sitter alt fast? der pleier å være et deksel over eksosen ved torpedoveggen om du har dobbel downpipe.. dette kan løsne og lage klinkelyder. har en slik morsom lyd jeg også, men jeg vet at jeg har heller slitte bærearmsforinger, så jeg lurer på om det er de som er synderene. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 skal innom en snap drive imorgen å få sjekka det ut, hvis det er noe føkk med forstillinga er det da dyrt å fikse det ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF|GT_ Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by potet Det kommer noen skikkelige slå lyder under golfn min når jeg kjører på dumper og humpete veier................ Ganske irriterende ,, høres litt farlig ut , er det forstillinga som har tatt kvelden , eller kan det være eksosannlegget som er løst.. Er det i såfall dyrt å bytte forstillinga ??? pris ??? ca .. jeg hadde sånn skrangle lyd i gamle golfen min, og det var noe med bremsene. sjekk det, kan være det samme!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 kan også være et bremseskjold som lager ulyder, eller løse deler rundt om bremsene.. alt som er løst kan lage lyd :) og alt som sitter fast kan være løst.. hehe Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg