Gå til innhold

Dama sin 205 XS

Ranger emnet


torslett

Anbefalte innlegg

Siden dama er pyse og ikke tør å legge ut en tråd om bilen så får jeg gjøre det :p Ho har til og med blitt medlem på forumet.

 

Ho blir snart 18 å det er på tide med bil. Så det endte med nabo'ens Peugeot

Hele 1500 måtte ho ut med. Den har stått siden litt før vinteren kom, og den starta på første forsøk (med startkabler, batteriet var dødt)

Og det var ikke noe merkbart med tikke lyder eller noe :D Men det så ut som forgasseren svetta en del.. vet ikke hva jeg skal gjøre med dette ?

Bilen ruller snart 200.000, men den er i mine øyner i god stand:)

 

Clutchen og bremsene må nok luftes for de kan trykkes helt i bånn før noe skjer å clutchen tar på siste cm.

 

Photo-0260.jpg

 

Photo-0256.jpg

 

Photo-0255.jpg

 

Videre planer får dere vell spørre henne om, om ho tørr og vise seg på forumet da :p hehe

 

Trur ho har planer om å vakse, polere å shine den litt inni. Den har stått en god stund så det var en del fokt osv inni.

 

Noen synspunkt og tips ?

Mvh

Tor-Erik Slettvold

_______________

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...

Da har bilen endeli fått skilt å komt på veien:)Den funker helt ok bortsett fra at den fjusker når den er kald, har ikke peiling på hva det kan være?

Har litt planer for den men først må jeg spare litt penger så jeg faktisk får gjennomført dem:p

Peugot 205 XS - 88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Tror ikke jeg kommer til å selle gulle mitt med det første:p Ja jeg hørte det at det var vanlig:/ Har egenltig ikke så veldig peiling, men er veldig villi til å lære:)Får se med tiden om pengene streker til, den funker helt ok nå som det har blitt varmere ute:)

Peugot 205 XS - 88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forgasser - PEUGEOT - 205 - 1,3 GT - Årsmod. 85

- Kvalitet: B- DeleNr: 77228- Pris: 1200

- Karosseri: 3D COMBI- ChassisNr: VF3741C57G5904158- Farge: RØD- Motor: 4 CYL FORG- MotorStorrelse: 1,3- GearKasse: 5 TR MAN- Fabrikat: WEBER- Opplysninger: SETT 2 STK

Hedmark Bilsenter - Telefon: 62 35 93 40 - Faks: 62 35 93 50

 

litt dyrt kanskje...men går alltids an å prute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår