Gå til innhold

16 x 9 felger og 40mm senk?

Ranger emnet


eystein

Anbefalte innlegg

TROR ikke det skal være noe problem. Kjenner en fyr som har corrado med 60senk og 9x16... Tror ikke det gikk så gæli, men det er jo viktig at du har riktig ET på felga da...

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde 40mm senk og 9x16 var ikke noe stress!!! men kunne subbe litt bak om man hadde fullastet bil!! syns ikke det var noe pent bak med bare 40mm senk! men det er mitt syn på det! annbefaler egentlig senke litt mer!

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har litt lyst på borbet a felger på kjærra.... så visst det er noen som har det liggende så er jeg interessert!!!

 

Jeg har borbet a felger som jeg kjøpte nye via powerzone. Skal ikke selge de, men da vet du hvor de selger. 2500,- pr felg.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde 40mm senk og 9x16 var ikke noe stress!!! men kunne subbe litt bak om man hadde fullastet bil!! syns ikke det var noe pent bak med bare 40mm senk! men det er mitt syn på det! annbefaler egentlig senke litt mer!

 

Vet, er litt lite med 40/40, skulle heller hatt 60/60 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår