Granerud Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Vinduspusserne mine bare går og går etter jeg har trykket spaken ned engang ( da skal de jo normalt gå en gang og gi seg ) og noen ganger fungerer det helt bra, men som oftest så bare går de og går... innmari slitsomt når det ikke regner så mye.. det samme gjelder på intervall hakket.. bare går og går.. Noen som har vært borti dette før?? er det hele motoren ell intervall rele?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hmm, det der har jeg aldri opplevd. tror ikke det er relèet, men det kan vel være bryteren, overledning ellers tror jheg det er en bryter inni motoren (ble jeg fortalt av volvohuggeren en gang) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Når du skrur av lokket på pussermotoren så er det vist et printkort under dær, dette kan du prøve å spraye med en el-spray som skaper bedre kontakt.. Typiske symptomer på dårlig kontakt inni dær ble jeg fortalt når jeg hadde samme problem.. men hos meg ordna det seg selv faktisk.. :) Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 samme problem som turbojonas.. jeg tror mest det er releet som ikke vil klikke ut igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 den der feilen har jeg å noen ganger,irriterende.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er som oftest bare å la av lokket på motoren og gjøre ren polene på stoppemekanismen under lokket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 velkommen i klubben! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Dine vindusviskere går iallefall, mine går ikke i det hele tatt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Alt med volvo bare går å går hehe men det kan vere bryteren eller relet.. kansje viskermotoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vinduspusserne mine bare går og går etter jeg har trykket spaken ned engang Trykke spaken ned en gang, altså dra spaken opp og ned? For du har jo interval opp, også kontinuerlig ned (med 2 hastigheter) har aldri fått til å få mine til å gå 1 gang, jeg! :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Trykke spaken ned en gang, altså dra spaken opp og ned?For du har jo interval opp, også kontinuerlig ned (med 2 hastigheter) har aldri fått til å få mine til å gå 1 gang, jeg! :???: SELVFØLGELIG har jeg intervall opp... hehe.. bruker aldri det trinnet lenger for det holder og trykke på spaken engang så går de uten å stoppe så hadde helt glemt det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 den der feilen har jeg å noen ganger,irriterende.. ja det er jævlig plagsomt... hvertfall hvis jeg bare skal vaske ruta også regner det egentlig ikke så bare fortsetter de å gå og gå... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Dine vindusviskere går iallefall, mine går ikke i det hele tatt :( det er ganske slitsomt når det går og går og det ikke regner så mye.. tør rute og tørre pussere er ikke deilig å høre på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Når du skrur av lokket på pussermotoren så er det vist et printkort under dær, dette kan du prøve å spraye med en el-spray som skaper bedre kontakt.. Typiske symptomer på dårlig kontakt inni dær ble jeg fortalt når jeg hadde samme problem.. men hos meg ordna det seg selv faktisk.. :) hmm jeg får prøve på det da hvis jeg klarer :) ell så får jeg spørre noen.... kan vel ikke være kjempe vanskelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 SELVFØLGELIG har jeg intervall opp... hehe.. bruker aldri det trinnet lenger for det holder og trykke på spaken engang så går de uten å stoppe så hadde helt glemt det.... Det jeg lurte på var om du dytter ned spaken, for så å dra den opp igjen med en gang. At det er dette du mener med å "trykke på spaken en gang"!? For som jeg sa, så har jeg ikke funnet ut hvordan jeg kan få viskerne til å gå kun 1 gang, uten å skru på viskerne, for så å skru de av igjen med en gang. Det jeg prøver å få frem! Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg