|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Som topic sier, en pen Golf til salgs på AutoDB. Gjennomført og fin:) Min mening om den saken. Riktignok altfor dyr. Annonse: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1088770 Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Dæmn, den var gjennomført! Er gjort nok med den til å forsvare prisen mener jeg. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ja fy f.. den er feeet.. 16v /m doble gassere og.. kan jo speile seg i alt under huuven da.. :D rå bil.. Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Uten tvil gjennoført. Kanskje den råeste 2'er Golf'en jeg har sett i Norge. I sin stil selvsagt. Hadde ikke følt meg dum om den hadde stått ute på gårdsplassen nei;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 den der er jo bare porr:D hadde jeg hatt mye penger hadde gti`n min blitt sånn å.. men tviler:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 selger har og annonsert bilen på vacn forumet.. prisen er ikke så stiv egentlig.. er en bil av en hardbarka entusiast. som selges til en som er like entusiastisk.. tror nok ikke den går til hvemsomhelst egentlig Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Nei, sant som du sier Housey. Om jeg hadde hatt en mill på konto så hadde denne bilen stått hos meg nå;) Fin bil å kjørt rundt i på solfylte sommerdager. Vil tro det bauler bra av de to doble Weberne også. Den nederste grillista så litt ut som det var av JOM-finish men.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 He he. Rallyegrillen ser ut som slalomgrillen fra jom ja. Så ikke stripene over bilen før nå forresten. Kunne godt ha kuttet ut de, men bortsett fra de, var den porr! Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kult med JOM:rolleyes: Stripene på bilen likte jeg faktisk. Men framskjermen derimot, kunne godt hatt andre riller. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tok et par bilder av den på BugRun i fjor. Mye snacks Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kunne da kostet på seg noe bedre enn Jamex sigesett når han først var igang med å koste på bilen da:rolleyes: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hehe, er så stilmiks på denne. Uansett utrolig gjennomført, sett den in person, og den fanget min interesse for å si det sånn :) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Er to deler av min bil på den....hehe. Dørene - vi byttet, jeg fikk 88--> dørene hans, han fikk mine <--88 dører... Herlig bil, og verdt pengene. Er tross alt en ferdig showbil, koster MYE mer å bygge en slik selv. Eneste jeg ville gjort med den var å trukket opp dørsidene med alcantara, og andre baklykter. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 oj oj oj SIKLE !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Rå fin bil ja! Både utenpå,inni og motorrom. Bremsinga til 143hk var ikke akkurat så imponerende. En emblem Rallye grill hadde den fortjent. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg