Remi Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1091389 Siter CRX 16V med 150 hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 bømp for en billig coupe i veldig bra stand... Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Nå ødelegger jeg sikkert tråden, men å si det var billig blir helt på tryne. jaha? og du har sikkert veldig mye kjennskap til civc coupe'er? Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Nå ødelegger jeg sikkert tråden, men å si det var billig blir helt på tryne. Dette er billig for en Coupe.. tro meg ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik jarl Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 den har jo kjørt 250.000 km da :S er det noe bra for en honda civic?? Siter Opel Vectra A 2.0i 8v 90 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Er den godt tatt vare på, så er ikke det noe problem.. Er som regel rustangrep som er problemet med gamle Honda biler. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 Bilen er i MEGET bra stand,er kun langkjørt.For deg å sitte der og anta at den er i dårlig stand fordi den er gått langt er det eneste som er på trynet i denne tråden..Er 3.Civicen jeg har,og den som har gått lengst av dem.Den er bedre teknisk enn noen annen Civic jeg har kjørt..Kjøper heller en langkjørt bil som er gått 250tkm enn en bykjørt som er gått 150tkm.. Siter CRX 16V med 150 hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 94Ej2 : du som selger bilen? Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 94Ej2 : du som selger bilen? Yeah. Siter CRX 16V med 150 hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 solgt? Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 solgt? No sir.:cool: Ble bestilt nytt eksosanlegg til den i dag,kommer på om ca.en uke:) Siter CRX 16V med 150 hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg