Breisladdern Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hmm så du er ute etter lyn og torden samt andre "billige" effekter? Hva med forslaget til nvmind? stemmer for den jeg altså.. som nevnt tidligere her... Less is more, hvertfall i webdesign! Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 liker ikke lyn å torden, men likte den mye bedre fordi det er gjort litt arbeid med den, og med speedometeret, den var mer orginal enn den øverste.. Lissom et bilde av 4 biler og litt tekst, d skal jeg nå fint klare å få til selv..... Trenger ikke være så spydige! Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Lagde en jeg også. Kanskje litt simpel, men jeg er ikke noen pro, så det får bare være... Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 blir bra blir bra Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 viss du er ute etter noe avansert så må du nok legge ut noe penger for det. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 koster mye nok... vet du? for jeg har laga et par, uten å ta for mye.... Jeg er freelancer på grafisk design område, å jeg tar alt fra 800 til 5000 for bannere, ettersom hvor avansert/"proft" det skal være. EDIT: Vær litt mer takknemlig, kanskje jeg gidder å legge inn en til deg her også! :respect Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 hehe.. ja, sant d... driver med det selv også.... er jo taknemlig for innslagene, bedre enn ingenting.. så d er bra! Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Håper du liker denne, brukte litt tid på'n. En ''smule'' mørk kanskje? Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Håper du liker denne, brukte litt tid på'n. En ''smule'' mørk kanskje? Fet skrifttype du brukte på The Fun Never Stops! ... men du har rett i det at den blir for mørk! Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Fet skrifttype du brukte på The Fun Never Stops! ... men du har rett i det at den blir for mørk! Skal se om jeg får fiksa den litt lysere, hvis du likte den da:D Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Skal se om jeg får fiksa den litt lysere, hvis du likte den da:D Hvor har du lastet ned fonten? Og hvis du bare har lastet ned på måfå, burde du sjekke om du har lov til å bruke den til annet enn personlig bruk... Er no drit hvis de som har laget den ser at du bruker den til f.eks et banner som da går unner reklame hvis jeg ikke tar helt feil? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ''Hvor har du lastet ned fonten?'': Veit ikke. ''Og hvis du bare har lastet ned på måfå, burde du sjekke om du har lov til å bruke den til annet enn personlig bruk'': Den er nok fult lovlig til reklame, han er ikke så dum han som har lastet den ned :D Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Vilanbefale å bytte plass på evjega..... og the fun..... evjegatebil er liksom hoved budskapet her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Noe sånt? Eller er den fortsatt for mørk? Eller likte du den ikke i det heletatt? Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Likte den øverste der veldig godt. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg