Gå til innhold

Klubb???

Ranger emnet


Trenger vi en norsk Chrysler klubb???  

13 stemmer

  1. 1. Trenger vi en norsk Chrysler klubb???

    • Ja.
      12
    • Nei.
      1


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen som har peiling på noen norske Chrysler klubber eller om noen er med på og få en???

 

Jeg har ikke peiling på hvordan man lager en... Så om det er noen som kan og vil lage en så hadde det vert konge...

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes eget norskt Chryslerforum for nyere Chryslere på nettet. Dessverre er miljøet for lite tror jeg til at det blir bra nok med oppdateringer og liv. Hadde vært en skikkelig kul ide og fått til, men som sagt så er det et lite miljø. :driving

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes eget norskt Chryslerforum for nyere Chryslere på nettet. Dessverre er miljøet for lite tror jeg til at det blir bra nok med oppdateringer og liv. Hadde vært en skikkelig kul ide og fått til, men som sagt så er det et lite miljø. :driving

 

Men da må vi få flære med på og få en da!!!

Jeg skal legge ut dene linken på alle bilforum jeg finner... Da er det flære som ser den... Og muligheten blir større for og få en klubb... :)

 

Det er konge om dere og legger den ut :thumb

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt mer på noe sånn som bilforumet... men bare for Chrysler... :)

 

 

Klubben finnes jo allerede! Linken står i innlegget til Nilsen 360. WPC Club of Norway ble stiftet allerede i 1976 og har 30-års jubileum i år. Klubben går ikke dukken med det første. Det har allerede vært flere egne klubber for Stratus, for PT Cruiser, for Neon o.s.v. i landet. Hvor lenge varer de? Helt til han som grunnla klubben plutselig har skiftet ut sin bil med en japse eller europeer. Synd, men sant.

 

WPC-klubben har dessuten et oppegående diskusjonsforum kun for Chrysler-interesserte. Dersom noen har ønsker om egne tråder eller andre inndelinger av forumet er det bare å sende en melding til webmaster der.

 

Klubben er åpen for alle årganger og modeller fra det amerikanske Chrysler-konsernet. Sjekk også eksisterende rabattavtaler, det tar tid å bygge opp og drifte en klubb med slike tilbud. Mange treff avholdes gjennom året der du er velkommen uansett type Chrysler. Skulle det komme eget ønske om treff for nyere/forhjulsfrivne biler er det helt sikkert mulig å gjennomføre.

 

NB: jeg stemte JA på pollen ovenfor - det er fordi landet trenger WPC Club of Norway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier ikke Chrysler selv, men kunne allikevel tenkt meg eget forum for det. Liker nyere chrysler eller dodge veldig godt, men ikke de som er gamlere en -95. Skrur foresten på de bilene hver eneste dag, og har en god del peiling på de.

-07 Volvo S60 2.0lt

-90 Sierra DOHC(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår