dB anglia Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Rockford Fosgate Power T30001 BD monoblokk selges. Oppmålt effekt i 1 ohm, litt over 3500 watt RMS !!!! Klasse BD, 250 A avsikring, DENNE ER STOR !!!! Kun brukt i 2 timer. Selges med Garanti Nypris 18.995,- Selges kun kr 9.999,- + frakt. Helt strøken og komplett, selvfølgelig med kvittering ! Ring / SMS 91 74 77 02 eller mail ji-kr@online.no. Finnes i Hedmark. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kan jeg spørre om hvorfor du skal selge den? Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB anglia Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 skal investere i enda større forsterkere, derfor skal jeg selge dem. Men det er veldig mye effekt i dem for "normale" personer, hehe. Mye vil ha mer...... ikke bra det........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kun brukt i 2 timer. skal si du blir for lei av ting... o.O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB anglia Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hehe, jeg har hatt den en stund da, men jeg har ikke tid til å teste så mye, ergo er den ikke mye brukt. Dessuten så spiller jeg bare i 2 sek om gangen, før jeg må lade igjen, så da tar det litt tid....... Har testet 12 st 12" kenwood bassere på en 1000 watt RF BD forsterker, og det funket bra ! Og denne er jo bare 3x større, hhehehee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dB anglia Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Kun 1 stk igjen nå, dersom noen er interessert........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg