ibanez Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Heisann! Jeg driver og pusser opp et sett med felger, og skal få sandblåst disse ganske snart nå. Derfor lurer jeg på om noen har\vet om noen som har dekkmaskin for å få av dekkene fra felgene, i Trondheim? Hadde det vært mulig og kommet og fått av dekkene en dag, og hvor mye vil det koste meg? Gjerne nevn opp dekkforhandlere om noen har vært der og tatt av dekk før, gjerne ta med pris. Ikke kom å si: Ring dekkforhandler. Jeg ringer imorra, om ingen tilbyr seg bortlån av maskina si før det. mvh ibanez Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 du kjenner ikke noen som går skole på byåsen eller brundalen da, de har dekkmaskin.. på verkstedet såklart Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Du trenger ikke å vrenge av felgene før sandblåsing. Dekkene vil ikke ta skade av det, og du har høyst sansynlig ikke bruk for å sandblåse "inni" felgen... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg trenger ikke det altså? Ja men det er jo flott, så kan jeg spøle istykker dekkene etterpå bare :) Takk for hjelpa. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg