Fesoj_ Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Sjo hei,jeg mener jeg så på top-gear for en tid tilbake en flyvende bil??? jeg var altså ikke edru men jeg kan da ikke se så galt:P irriterer meg at jeg ikke finner ut av dette.....finner ikke noe på hjemmesiden til topgear. er det noen som veit noe om dette?bilder,linker? takk for hjelp. Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Den er heliumfyllt, og SER bare ut som en bil, den har noen små motorer under som styrer og hele greia veier bare noen få kilo :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Som Minien i Top Gear Winter OL? Edit: En slik bil skulle jeg også likt å sitt! Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Som Minien i Top Gear Winter OL? Edit: En slik bil skulle jeg også likt å sitt! Minien var ekte den :) Litt modifisert med rakettmotorer og ski under hjula men :D Jeg er stor Top Gear fan, og har rimelig mange episoder på pcn, skal ha alle :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Den er heliumfyllt, og SER bare ut som en bil, den har noen små motorer under som styrer og hele greia veier bare noen få kilo :) Husker jeg også så den episoden for en stund siden, var det en Peugeot? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Husker jeg også så den episoden for en stund siden, var det en Peugeot? Det var en Opel Astra.. Det er altså ingen bil i seg selv, bare en "ballong" formet som en bil :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fesoj_ Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 noen som gidder og legge ut en filmsnutt,eller link? Siter Klubbleder, Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 http://www.moller.com/skycar/ Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Nei nei.. er ikke den... men sant nok den flyr den og. så dette på Top Gear selv... måtte gni meg i øynene for å skjønne det jeg så. men det ble jo forklart litt etter. Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=0pOi3bvQzYQ&search=top%20gear Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 På tide å bytte ut Barbara og den oppblåsbare sauen. Autofili is the shit! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg