THO Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Og det står ikke akkurat på 240Ft`s pågangsmot.....Her jobbes det sent og tidelig!!!!!!!!!:hide Godt han har fått egen nøkkel så tidlig han er på`n om morningen.... Pågangsmot og arbeidsinnsats er det ingen mangel på når det gjelder den karen..cheers Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ealoken:Her løftes motoren din ut... glimrende :) kommer opp med et skilt til dere i garasjen ;) som takk for hjelpen :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Skilt????? Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hehe. jau. noe for volvo gutta ;) OT. åssen var det med toppakkninen på "min" motor som står der? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jaha... Da skjønner jeg :) Ville ha byttet den når du først har motoren ute... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 se her ;) Tho skal nok henge det opp i garasjen :) motoren skal monteres i min til sommern. så skal nok få bytta pakkningen. åssen felger skal du ha på V90n da? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tøft!!! Blir de felgene som du ser på første side - originale 18" Pegasus. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 kult :) gleder meg til å kunne beskue bilen din 240 ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Nå er ny-motoren startet og fronten så godt som ferdig... Bilen blir 10 år nyere med den nye fronten!!! Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 sagt det før og sier det igjen. PEENT! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 I morgen kommer frontfangeren på... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansM-740GL Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Mer bilder fra bygging? Siter - Volvo V70 2,4D 130HK 2004 x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt x Volvo 740 B230F 1991 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 HansM740-GL: Ser du trenger krom-grill til 940... Jeg har min gamle som du ser på side 1. Send en pm hvis du er interessert. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Grillen kan jeg iogså være intressert i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Bare send pm... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg