mmh Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kjørte en grom passat igjenom askim mot trøgstad i går efta. Den var lilla å hadde en potte på hver side bak.. tror det var diesel hvis jeg ikke tar feil. Tror jeg så den på vacn treffet i halden i fjor... noen som har noen bilder eller info om den???? Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 eller Variant, som det heter på VW språk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hø? Avant til Audi og Variant til VW? VAG alt samma.. samme dr*ten.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kjørte en grom passat igjenom askim mot trøgstad i går efta. Den var lilla å hadde en potte på hver side bak.. tror det var diesel hvis jeg ikke tar feil. Tror jeg så den på vacn treffet i halden i fjor... noen som har noen bilder eller info om den???? Passat "Variant" 2.5 TDI har doble potter. Det tror jeg 2.8 V6 også har. Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er ikke som på Audi at de med Quattro (4-motion i dette tilfellet) har potte på begge sider bak da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ']Er ikke som på Audi at de med Quattro (4-motion i dette tilfellet) har potte på begge sider bak da? Vi har hvertfall det! TDI 4 motion.. så kan stemme det ja, men da synes ikke pottene og de peker nedover. Men kan jo få gjort om det med penger og arbeid! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 ']Er ikke som på Audi at de med Quattro (4-motion i dette tilfellet) har potte på begge sider bak da? Er det ikke de med turbo som har doble potter? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Dieselbiler har ihvertfall potter som er bøyd nedover. Er 100% sikker på at hvertfall BMW, VAG og MB har det. Hvorfor har jeg ingen anelse om, da. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Dieselbiler har ihvertfall potter som er bøyd nedover. Er 100% sikker på at hvertfall BMW, VAG og MB har det. Hvorfor har jeg ingen anelse om, da. Det finner du ut om du prøver å sette på vanlige potter eller kanskje DTM i samme slengen, så ser du fort hvor fin bakparten på bilen din blir. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er det ikke de med turbo som har doble potter? På Audi a4 har 1.6 og 2.0 har enkel potte. Diesel har en potte med doble utblås som peker nedover på ene sida. 1.8T, 2.0T, 2.4 og 3.0/3.2 har en potte på hver side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er selvfølgelig ikke denne,men passer beskrivelsen bortsett fra at denne er sedan. http://agder.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=5545 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 V6 Passaten har iallefall doble potter. De peker ikke ut bak som standard, men en her jeg bor har gjort om slik at de med nye enderør peker ut rett bakover. Dieselpotter ligger jo, som en var inne på, nedover for at du ikke skal sote til hele bakfangeren din. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Eneste Passat som har SYNLIGE dobble potter er W8, som det finnes 1(?) av i landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg