Per-Henrik Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 sette trykk på vanlig gul kork forgasser. Åssen hvil det funke. I så fall hva skiller en gasser man kan sette trykk på å ikke. helt eksakt. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 en trykk gasser må ha samme trykk rundt hele seg for å si det sånn. det hadde funka hvis du hadde bygga inn hele forgasseren i hen helt tett boks, kun turbotrykk inn for å forklare det enkelt. pga hvis du bare kjører trykk inn bak på gassern vil ikke bensina bli sugd opp av flottørhuset, men trykka ned. det løser man ved å trykksette flottørhuset, f.eks ved å bore og gjenge inn en nippel el. i tillegg må bensintrykket ligge ca. 0,2 bar over turbotrykket hele veien. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 en trykk gasser må ha samme trykk rundt hele seg for å si det sånn.det hadde funka hvis du hadde bygga inn hele forgasseren i hen helt tett boks, kun turbotrykk inn for å forklare det enkelt. pga hvis du bare kjører trykk inn bak på gassern vil ikke bensina bli sugd opp av flottørhuset, men trykka ned. det løser man ved å trykksette flottørhuset, f.eks ved å bore og gjenge inn en nippel el. i tillegg må bensintrykket ligge ca. 0,2 bar over turbotrykket hele veien. så det er lett å mekke da. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 lett er det nødvendigvis ikke.. må få trykket fort ned i flottørhuset, må også skifte pakninger osv. men vet ikke åssen det er me gulkorkgassern. den tåler vel litterann.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tullprat! Trykkgasserene som blei levert med r-sport settet har kun en annen choke og større dyse/nål. For å trykksette en gulkork så må du skru av choke hendelen og tette de 3 hullene under. Trenger ikke bygge inn gasseren eller noe som helst sånt. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Trenger ikke bygge inn gasseren eller noe som helst sånt. hva er tullprat? var ikke det jeg sa, jeg forklarte hvordan det funker helt enkelt. det er prinsippet for turbo og forgasser det. den må ha samme trykket i hele gassern. selvfølgelig bygger man ikke inn gassern, men det ville fungert. skal du trykktette ex. en dellorto må du skifte pakninger t turbokit, og skifte inspeksjonslokket til et med nippel for trykk, og i tillegg bore et hull ned i flottørhuset for å få trykket ned der. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Tullprat!Trykkgasserene som blei levert med r-sport settet har kun en annen choke og større dyse/nål. For å trykksette en gulkork så må du skru av choke hendelen og tette de 3 hullene under. Trenger ikke bygge inn gasseren eller noe som helst sånt. det er bare å tette chock spjelet da. det skal jeg ikke bruke helle. hvor får man egentlig tak i dyse å nål?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.