dalan Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Bare for å spørre om noe litt annet: GTD, er det turbo-diesel? Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by dalan Bare for å spørre om noe litt annet: GTD, er det turbo-diesel? Dersom du leser hele posten så ser du at min bil desverre ikke har turbo diesel lenger pga haveri på org motor. Men generelt så har en GTD en 1.9TDK motor på 75 hk. Det som skiller GTD fra de andre turbo diesel bilene er GTI utstyret (GTI interiør, lykter, skjermbreddere osv) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by Baldrick Dersom du leser hele posten så ser du at min bil desverre ikke har turbo diesel lenger pga haveri på org motor. Men generelt så har en GTD en 1.9TDK motor på 75 hk. Det som skiller GTD fra de andre turbo diesel bilene er GTI utstyret (GTI interiør, lykter, skjermbreddere osv) ja jeg så at du hadde byttet motor, men lurte litt pga naboen skal selge en GTD, så visste jeg ikke om det var turbo eller ikke :) Så GTD har GTI-utstyret altså? hmm Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Denne er interessant. Foreligger den en NAF test av denne bilen? Mamma er skeptisk! :) Hvordan er forsikringa? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by Jonte Denne er interessant. Foreligger den en NAF test av denne bilen? Mamma er skeptisk! :) Hvordan er forsikringa? Har desverre ingen NAF eller tilstandsrapport... forsikringa koster 4500 for meg med 16.000 km og full kasko. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Dersom ingen kommer med 45.000 før fredag blir bilen byttet inn i annen bil. En får her en veldig bra og grei bil for pengene, så det er synd dersom ingen vil gi 45.000... for hos forhandler som tar den inn blir det garrantert annonsert for rundt 60.000:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Bedre sent enn aldri men nå er nå bilen omsider SOLGT!! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg