Baldrick Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Annonse på Autodb Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 bilder fra inni bilen er alltid lurt.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by bjirn bilder fra inni bilen er alltid lurt.. Hadde kun bilder fra utsiden fra den gang jeg eide den, nå selger jeg den for mamma:) Skal se om jeg får tatt noen bilder innvendig neste gang den er her.... men det er org GTI interiør med Recaro stoler. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 var fissen motor da... hva skjedde med den gamle? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Originally posted by bjirn var fissen motor da... hva skjedde med den gamle? En kjøper ikke bilen fordi den er verdens raskest nei... men veldig billig i drift er den i det minste:D Registerreima på org motor tok kveld med tilhørende motorhaveri, fikk ikke tak i 1,9 med turbo derfor ble det slik... fungerer greit det også, selv om den er litt dauere enn org. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Baldrick Registerreima på org motor tok kveld med tilhørende motorhaveri, fikk ikke tak i 1,9 med turbo derfor ble det slik... Skal være vanlig på Golf3 diesel/tdk at reg reim går for tidlig, har jeg hørt. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Originally posted by Ideal Skal være vanlig på Golf3 diesel/tdk at reg reim går for tidlig, har jeg hørt. Har en kammerat med omtrent identisk bil som det skjedde hos like etter så det stemmer nok det ja:D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Blir solgt for 50.000 ved hurtig handel! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2003 Ny link og nå med ett par bilder av bilen innvendig også... Innbytte i stv/vare kan være av interesant! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 45.000 da??? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 tro meg...........det er et H*****E å få solgt bil for tiden. Måtte gå langt ned bare for å få folk intereserte. bare til opplysning :D Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Jeg er på jakt etter en diesel bil, er du innteresert i å bytte? Hvor mye gir du imellom? mvh roy Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weltzin Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Får du solgt den eller? E muligens interresert, men må få solgt Volvon først.. Siter 01 BMW 320 Ci -x 93 Volvo 850 GLE -x 89 Sierra iS -x 87 Audi 80 1.8e -x 83 Sierra 2.0L R.I.P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 Min mor er kanskje interessert! Hvor er 17" felga? Noen feil og mangler? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 17" felgene ble solgt samtidig som jeg solgte bilen til mamma, dvs for ca. 5 år siden. Tror de idag ruller rundt på en Opel Vectra siden du spør hvor de er :op Det er litt overflaterust på bakluka ellers så skal bilen være tilnærmet rustfri og jeg vet heller ikke om noen feil/mangler ved den. Jeg kjøpte bilen for 6 år siden, og de siste 5 årene har altså mamma kjørt i den. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg