Cordi Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Skjer det noe her? Nei det har ikke skjedd noe den siste tiden :shake Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NuGgIZ Skrevet August 21, 2006 Rapporter Share Skrevet August 21, 2006 det skjer ikkje så mye hos meg heller. Var planen og kjøpe 4 10'' dobbel spolet subber i neste uke, men må spare på de pengene for reperasjoner på bilen. :( men eg kommer hardt tilbake med suber om ca 2måneder. :D kossen går det med ditt anlegg? og bilen. Siter 1995 Crysler Stratus 2,0 LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet August 25, 2006 Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Skjer det noe her eller står det helt stille for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus89 Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Oki... men men... om du ser den igjen så må du prøve og ta noen bilder hellothere Bilen til bestekompisen min.. =) <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Skjer det noe her eller står det helt stille for tiden? Det står nok helt stille ja :sleeping Jeg har ikke så mye tid og penger akkurat nå... Og det blir ikke så mye jobbing på en stund for jeg skal jobbe med kadetten min en stund... Jeg fikk sveiseapperat til bursdagen min som var på lørdag :???: Så nå blir det sveising av buret i kadetten :) Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Bilen til bestekompisen min.. =) <3 Jeg såg den på rudskogen... Og jeg snakket med han som eier den... Den var pen men det var ikke helt min stil :violin: men men... Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Det står nok helt stille ja :sleeping Jeg har ikke så mye tid og penger akkurat nå... Og det blir ikke så mye jobbing på en stund for jeg skal jobbe med kadetten min en stund... Jeg fikk sveiseapperat til bursdagen min som var på lørdag :???: Så nå blir det sveising av buret i kadetten :) Gratulerer meg dagen da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet August 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Gratulerer meg dagen da;) Takker :D Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hei, jeg har lest hele tråden og virker kjempe interesant!! men åsen går nå for tiden?? skal skaffe meg en stratus og skaffer meg den for å installere stereo anlegg først og fremst ;) + at den har store muligheter for stylling og mye plass på dashen til frontsett :sombrero: har mye bra utstyr liggans fra før :) bilen blir å se på Emma konkurranser etterhvert og kanskje på noe DbDrag og. Har du noen bilder av dørane og det som er der av høytalere? ellers er vel ikke så ukjent at cd vekslerern som følger i stratus er en alpine veksler og spilleren er også alpine :) anyway det skal en ny spiler i den uanset. Hvordan fikk du med trykk og kvalitet på subben slik du monterte den? lite gunstig å ha 6x9" i hattehyllen og en subb i bagasjerommet ;) da den vil trykke mye på menbranen til 6x9" og da vil disse forvrenge veldig tidlig. Hvor stro er dynamo på den bilen du har?? jeg kommer til å "trimmer" opp dynamon uansett men greit å vite hvor mye den kan komme til å yte eller kan hentes...:) hva er impress/boltsirkel på de?? hvor stor dekk/felg er tillat på disse?? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 er det noe liv i dene tråden?? dragcar Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 er det noe liv i dene tråden?? dragcar Nei den har vert litt :sleeping i det siste... Jeg har ikke fått gjort noe på en god stund nå :shake For jeg holder på og pusse opp leiligheten og jobber så mye... Men så fort jeg får mer tid og penger så setter jeg i gang igjen!!! :partyon: Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riich Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hei! Har en del problemer med min stratus for tiden: Sentrallåsen min har sluttet å virke Alarmen virker ikke Får alarm om at døren er åpen når jeg kjører Men jeg finner ingen elektriske skjemaer over denne bilen... Det er vel ikke noen som tilfeldigvis har noe liggende? Blir altfor tidkrevende å begynne å feilsøke uten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 høres ut som dårlig jording.. sjekk over dørbryterene med et multimeter for å se om de virker som da skal:P mål spenningen over sentrallåsene osv.. vet ikke om noe skjema nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordi Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Nå står bilen på lager på jobben til min far... for rett før jul merket jeg att det var vått i baksetet og det viste seg og komme fra den høyre bak døren fordi pakningen bøyd... og med dette været som er her på vestlandet nå så er det ikke så rart att det kommer vann inn der da... men nå er bilen og setet tørket... men jeg har ikke fåt kjøpt meg ny pakning enda så den blir stående der en stund til men jeg har ikke bruk for bilen enda så det går bra... alacocaina Siter Chrysler Stratus 2.0 97mod. Suzuki Baleno 1.6 00mod. Opel Kadett C 2.0S 79mod. Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 får håpe du snart kan komme med noen updates igjen da... kjipern det med pakninga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg