Jackass Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by Jonaldo Det var da sykt! Forsikringsselskapet mitt brukte han siden det var så billig.... Synd for dem da! Han gjorde iallefall jobben skikkelig og kjapt, men da finner du vel billigere andre steder. Bilde av min tidligere cabbe, som jeg desverre måtte kvitte meg med pga flytting.... Nydelig bil.. Jeg kjører idag en 95 mod golf cab, der taket snart er klar for å byttes, eller nesten hele bilen er vel klar for resturering en omlakkering også hadde ikke vært dumt, men det koster sitt... 12000kr+moms er det det billigste som det er mulig å få byttet et tak for?? Hørt at det er mange som har gjort det selv, noen som har gjort det?? Mye jobb?? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juni 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 jeg har funnet vinyl-yttertrekk til min 86 hos hot-shop i østfold til 2900 + mva. og en salmaker i tønsberg som sa ca 4-5000 for monteringa. dette er det billigste jeg har kommet fram til foreløpig. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2003 jeg er ute etter og få tak på et yttertrekk til caben min. tror det er lurt og kjekke litt priser utenlands. har hørt rykter om at yttertrekket går rundt 1500 i england, tyskland. det er helt sikkert mye billiger og reise til tyskland og montere der nede... si fra hvis du finner noen bra priser. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg