Gå til innhold

Min Volvo 240 :)

Ranger emnet


Granerud

Anbefalte innlegg

Her er min Volvo 240 93-modell:

 

Slik så den ut da jeg kjøpte den desember 2004 (dårlig bilde, men helt orginal hvertfall)

Picture002.jpg

 

Det første jeg gjorde da jeg fikk den var å bytte til hvite blinkers rund baut, senket den og byttet støtdempere for de var litt slitne... også kappet jeg av eksosen og satt på en annen ende....

Picture004.jpg

Også fjernet jeg volvo emblemet i grillen også sparklet og lakkerte den:

Picture033.jpg

Også bestilte jeg nye Eiker felger.. for var rimelig lei stålfelg med Volvo kapsel...

Her er bilde fra våren 2005 da jeg akkurat hadde fått på Eiker felgene:

 

Picture028.jpg

 

Inni bilen:

Picture008.jpg

 

Svarte dørhåndtak:

Picture021.jpg

 

 

Etter dette har jeg sotet rutene helt frem, og fått på snow caps. Kommer bilder senere. Jeg har også tatt litt rust på kanalene og hjulbuene bak. Dette har jeg ikke bilde av,men ble bra :)

 

Ellers syns jeg jo selvfølgelig at jeg mangler turbo motor da...men det var denna økonomien da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempefin bil, bytt til svarte lister hvis du føler for det.

Jeg synes det er penere.

Kult med jenter som kjører volvo.

Skal vi gifte oss?(nesten litt useriøs;)m'm)

 

takk for det :)

ja har tenkt tanken med svarte lister... men så syns jeg det egentlig er litt fint med krom lister på den grå fargen og.... men er litt usikker på hva jeg mener...hehe.

alle "reagerer" så fælt på at jenter kjører 240.... er kanskje litt uvanlig men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)

ja har tenkt tanken med svarte lister... men så syns jeg det egentlig er litt fint med krom lister på den grå fargen og.... men er litt usikker på hva jeg mener...hehe.

alle "reagerer" så fælt på at jenter kjører 240.... er kanskje litt uvanlig men...

De fleste jenter jeg kjenner, sverger til "røde og søte" biler, og synes 240`n min er dritharry og bonete, og de av mine damebekjentskaper som faktisk har kjørt en volvo 240 synes de er tungkjørte.(?)

Så jeg synes det er dritkult at jenter velger litt mer utrdasjonelle bilerm i stede for f. eks noe så kjedeli som en rød toyota corolla eller civic.

Du skal føle deg beæret, det der var mitt første offentlige frieri, i edru tilstand vel å bemerke.(jeg prater en good del mye "skit")m'm

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jenter jeg kjenner, sverger til "røde og søte" biler, og synes 240`n min er dritharry og bonete, og de av mine damebekjentskaper som faktisk har kjørt en volvo 240 synes de er tungkjørte.(?)

Så jeg synes det er dritkult at jenter velger litt mer utrdasjonelle bilerm i stede for f. eks noe så kjedeli som en rød toyota corolla eller civic.

Du skal føle deg beæret, det der var mitt første offentlige frieri, i edru tilstand vel å bemerke.(jeg prater en good del mye "skit")m'm

 

 

de er jo ikke tungkjørte... god bil og kjøre syns jeg. Hadde en Mazda 626 som første bil og har ikke angret et sekund på at jeg kjøpte 240 :) skikkelig glad i den Det var ditt første frieri offentlig ja... føler meg veldig beæret du... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns du skal beholde de fem eikene også bytte alt utenfor det til en 3stjerna emblem-merka bil :P hehe

 

men den var pen da christine! men jeg har enda ikke sett den! den har jo CE i skiltet, men det er modellen som skal være CE da vøttøøø :P

 

også kommer du med detta merce pratet ditt da.. det kan du ta et annet sted.. hehe. men takk Calle det var hyggelig sagt :) får prøve å komme med nedover til Sandefjord til sommeren så du får sett den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehey! Fin bil jo! Strøken!

 

Vær flink med bilder, og del gjerne videre planer med oss =)

 

 

hei ibanez! takk for det :) ja skal ta noen flere bilder med sotede ruter og snow caps.

jeg vet ikke om jeg har flere planer med den egentlig, bortsett fra å lage en bassport fra basskassa og opp i hatte hylla...

også er jo selvfølgelig turbo motor et sterkt ønske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår