Granerud Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Oj, kanskje det er det jeg hører også. Her lærer jeg mye, gitt! ja er ikke dumt å følge med litt innpå her nei... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ble bra den sotingen som ble gjort!! :) jeg limte snowcap'n og dermed kvitt problemet med at den ristet.. men jeg hadde 75-85mod da;) tja sotinga er ikke så ille vel, men kunne vært mye bedre... men sotinga på min side har løsnet øverst.. gjorde litt dårlig jobb der.. får ta det opp igjen en dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 slike dørtrekk vil jeg å ha:) hehe... ja de er fine :) jeg må bytte dørene mine etterhvert (rust). tru meg jeg skal ha med de videre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hehe! :) Godt nok det vel, uansett om du bare hadde sittet og sett på andre gjøre alt, så hadde det vært kult med jente240! At du bruker tid på den og gjør noe med den er veldig positivt. Håper bare guttene her inne tar vare på deg! God helg! er det lite av jenter med 240 i Bergen området eller?? siden du er så overrasket over det?? er ikke kjempe unormalt her nede egentlig... god helg ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Har ikke sett så mange nei... Hehe! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoon06 Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Har ikke sett så mange nei... Hehe! ta deg ein tur til voss.... her er det jenter me volvo 240...............:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 hehe... ja de er fine :) jeg må bytte dørene mine etterhvert (rust). tru meg jeg skal ha med de videre :) hehe.ok Skal få tak i slike jeg å,for i min så er det sånn helgråe,sånn lysgrå Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ta deg ein tur til voss.... her er det jenter me volvo 240...............:driving og endeleg fekk me bekrefta da! dritbra cheers Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Skjedd noe mer her? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 og endeleg fekk me bekrefta da! dritbra cheers Greit, når jeg får den nye motoren i bilen min, og alt virker som det skal. Så skal jeg spandere en tur til Voss, men da må dere Volvo-jenter møte opp! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Skjedd noe mer her? skjer ikke stort gitt... driver å forbereder meg til å reise på Volvo treff til søndag i Hokksund. Ellers så har jeg kjøpt orginal 240 vinge, venter bare på råd for å lakkere den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Har du kjøpt sånn vinge som jeg har? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hei pus! du har fått vingen altså? hvor lenge er treffet "åpent" ? jeg kommer forbi søndag og mandag. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 hei pus!du har fått vingen altså? hvor lenge er treffet "åpent" ? jeg kommer forbi søndag og mandag. jepp da, fått vingen :) treffet begynner vel kl elleve og premieutdeling kl 16.00. Du får ta deg en tur innom da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 jepp da, fått vingen :) treffet begynner vel kl elleve og premieutdeling kl 16.00. Du får ta deg en tur innom da! Du må jo ta med Stine på treff da:thumb Siter - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg