Kimh Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Hei hei. No har eg venta på å få kjøpt meg bil i snart 3mnd! Mangel på fastjobb + militærtjeneste har gjort det vanskelig for meg å få lån. No er alt i orden, og eg er klar for steget vidare :) I forrige veke ringte eg opel-forhandlaren og sa ka krav eg hadde til bruktbil, modell, motor samt farge og ekstrautstyr. Modell: Vectra B 97-99 Farge: Blå eller svart Motor: 1,8 Drivstoff: Bensin Gir: Manuell Km-stand: Ikkje over 30 000 Ekstrautstyr: Takluke Pris: Ikkje over 100 000,- Få dager etter tok forhandlaren inn ein bil, den var strøken: Modell: Vectra B 97 Farge: Lilla-metallic, mørklilla Motor: 1,8 Drivstoff: Bensin Gir: Manuell Km-stand: 91 000 Ekstrautstyr: Takluke Pris: 92000 inkl. omregistreringsavgift (PS: Dette er ikkje bilde av bilen men ein som ser litt lik ut) Eg likte ikkje fargen så veldig godt, kunne tenkt meg noke blått: Ka vil det koste å få den omlakkert? Ka synst forumet om bilen? :bok Takker for svar.. Mvh Kh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 den nederste var jo kjempefin :) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 den nederste var jo kjempefin :) Det er det eg og synst m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 men den er vel neppe styla slik den som forhandler har til deg? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 men den er vel neppe styla slik den som forhandler har til deg? Nei, den er clean. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Har undersøkt litt, opus sa det ville koste meg 30 000 å få den lakkert i anna farge!! Bildet i første post stemmer ikkje heil med den som eg har sitt på, so den er ikkje so galen likevel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 mange lakkerere som ikke tar med enn 3 - 6000 vis du gjør pusse jobb selv og matting. Prisen avhenger om det er hel lakkering eller utenfor bare Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Er fornøgd med fargen no, var berre det at eg var 100% innstilt på blå i begynnelsen og det ødela litt. Skal lage ny post om min vectra b og planer for bilen, slenger ut bilder om ikkje so altfor lenge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 håper ikke du gav 92 j for`n ``?????!!?!?!?!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 håper ikke du gav 92 j for`n ``?????!!?!?!?!! Ikkje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Når eg kjøper bilen hos ein forhandlar blir prisen litt dyrare enn når ein kjøper privat, sånn er det bare. Det er alltid litt å fikse på, + at garanti tida er dyr. (Opus skal stå som garanti for bilen) Nybil/bruktbil garanti, er ikkje sikker kor mange mnd. det er snakk om. Eg har sjekka listeprisen på listepris.as: Pr. i dag er Opel Vectra 97' 1,8 CD 91000km verdt 84200kr. Eg vil tru det er verdt å betale rundt 8000k ekstra for: -ei garanti tid -veit kem ein handlar hos, -bilen hadde takluke (trur ikkje alle CD utgaver har det?) ;) Det er ingen gal pris, så koffor reagerer du så sterkt hansenracing ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikko2k Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 som regel har CD versonen A\C. takluke hever bilen 5000 i listepris:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Så det er ikkje så galen pris då? Lurer på om eg får med nybilgaranti (3år?) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 jeg gav 47k for en som er et år eldre... dønn strøken, så jeg håper virkelig ikke at du ga 92 for din... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Vectra 96 1.6 selges snart... Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg