Olsen_nissan Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Tulling.. måtte jo ikke selge den..:D Venter på bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sønnen til turkadett Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jepp, vet det, jeg kjenner far din:) EDIT: Den hvite coupeen med svart skjerm har jeg eid en gang, i 2002/2003. kult det er akkuratt den cupeen som faren min har :thumb , men jeg trodde det var pappa som hadde bytta skjerm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sønnen til turkadett Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Opprinnelig skrevet av fluid Jepp, vet det, jeg kjenner far din jeg lurer på hva du heter siden du kjenner faren min, er du en ner venn eller noen du snakker med faren min innimellom :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sønnen til turkadett Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 gode nyheter, faren min har fått seg kamera så nå skal han ta bilder av bilene hans. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 jeg har bytta navn fordi jeg heller ville ha et eget navn isteden for sønnen til turkadett siden turkadett er en av brukerne :peace: Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiemen Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Rimelig enkelt! orginal 1200n blokk, gasser fra renault 5 turbo(passer rett på orginalt innsug) å lage et adapter til orginal eksos manifold! Det er vel egentlig en 1100 borret til 1156 kubikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo,opel,ford Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 grome biler!! Siter saab 9000 bilcross x mazda 323 jordebil ønsker og kjøpe venstre drivaksling til saab 9000 v16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Det er vel egentlig en 1100 borret til 1156 kubikk Hva hadde det med saken å gjøre?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 det er sant og det er bilene til faren min, det står 4 opel kadetter der, den grå er en 66 modell, den hvite med svart kjerm tror jeg er en 67 model, den grønne er en 69 modell og den beige tror jeg er en 66 eller 67 modell Bomma en del med års talla , men den grå er en 66 modell, husker ikke hva fattern sa, men jeg tror at han sa at den hvite er en 66 modell, den grønne er en 75 modell, men den beige er jeg ikke sikker på. :wonder: Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Fattern har begynt å jobbe med den grønne opelen nå :thumb , men han har ikke så veldig go tid til å jobbe med den på, men sefølgelig så gjør han ikke alt selv fordi han prøver å bli ferdig med den så fort som mulig. Siden han skal jobbe med den grønne så må han vente ca. et år til før han får begynt med den grå. :( Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 vi jobber med den grønne. he he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 fy, jeg kan ikke kjønne att jeg har skrivi så mye her, men men, han har skaffa seg en ascona a, den eneste av han sin a type her i norge, det er en prototype eller noe sånt med automat gir og det er en stasjonsvogn, men den hvite kadetten skal han kansje selge, hvis han finner ett lokale som han kan jobbe på og som han har plass til å ha kadetten på da er det liten sjans for at han selger den. :happyhappy: Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg