Marq_ Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 kaskje ikke så rart når det er den. he he. alle de gamle opla som står i garsjen der en hans:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Turbo fra Uno og forgasser fra Renault 5 turbo hvis jeg ikke husker feil, snakka med han for et par år siden. Resten, som rør og trykkboks er hjemmelagd. Husker ikke om han hadde senka komp, men den går helt greit. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Fett xD men hadde vert greit med et bilde forfra da xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 takker:) feit bil :D digg farge også egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 er vel han som har den transportern eller caravellen eller hva det er med v8 å greier :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Tar opp igjen en gammel tråd jeg, lurer litt på dette med turbo-konverteringen. Hvordan er denne trykkboksen laget? Hvordan montere på forgasseren? Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Noen som har mailen eller veit hvor jeg kan få tak i han fyren som har bygget det der? Skulle likt å vist hva/hvordan han gjorde det der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 Noen som har mailen eller veit hvor jeg kan få tak i han fyren som har bygget det der? Skulle likt å vist hva/hvordan han gjorde det der.. Rimelig enkelt! orginal 1200n blokk, gasser fra renault 5 turbo(passer rett på orginalt innsug) å lage et adapter til orginal eksos manifold! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 hmm...tøft.. takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sønnen til turkadett Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Det er bilen til faren min, det er lenge siden den så sånn ut, nå er det kapsler isteden for felger, den er lavere og den har noen andere motor deler. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sønnen til turkadett Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 kaskje ikke så rart når det er den. he he. alle de gamle opla som står i garsjen der en hans:hello: det er sant og det er bilene til faren min, det står 4 opel kadetter der, den grå er en 66 modell, den hvite med svart kjerm tror jeg er en 67 model, den grønne er en 69 modell og den beige tror jeg er en 66 eller 67 modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Du må ta noen bilder da vettu.. å få faren din til å regge seg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sønnen til turkadett Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Du må ta noen bilder da vettu.. å få faren din til å regge seg:D ja men jeg har ingen kameraer, jeg skall prøve å få tak i et :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Det er bilen til faren min, det er lenge siden den så sånn ut, nå er det kapsler isteden for felger, den er lavere og den har noen andere motor deler. :driving Jepp, vet det, jeg kjenner far din:) EDIT: Den hvite coupeen med svart skjerm har jeg eid en gang, i 2002/2003. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg