Gå til innhold

Hva anbefaler dere?

Ranger emnet


BigMafioso

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Har tenkt å kjøpe en indash dvd spiller til under 10 000 kr. Hvilken kan dere anbefale? Vil seff ha mest mulig "stash" på den..

 

Hvis noen har noe å selge til en bra pris (NY eller BRUKT), kan du gjerne maile meg..

 

Har sett litt på disse:

 

http://www.webbelektronik.se/Shop/Index.php?ArtId=BZINDV7RDS

 

http://www.webbelektronik.se/Shop/Index.php?ArtId=WES-909

 

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1362

 

Hva tror dere om de 2 første? De har TV-tuner, noe som trekker kraftig opp.. Noen som har erfaringer med noen av disse eller andre anbefalinger?

 

Ser også at man kan spare endel penger på pioneer og alpine ved kjøp fra ebay..

 

Mvh

 

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite kjennskap til de to andre merkene.. Jeg ville gått for Pioneer AVH-P5700 - selv i edru tilstand... *hikk*

(litt av en fest, ja..)

 

Lønner seg som oftest å kjøpe kjente merker, er det ikke det de sier? :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite kjennskap til de to andre merkene.. Jeg ville gått for Pioneer AVH-P5700 - selv i edru tilstand... *hikk*

(litt av en fest, ja..)

 

Lønner seg som oftest å kjøpe kjente merker, er det ikke det de sier? :)

Støtter den.

 

De to merkene har jeg ikke hørt om, men Pioneer er kjent for god kvalitet og bra ytelse. Av det jeg har erfart er 5700dvd ingen skam å kjøpe iallefall :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kvaliteten mann! Kvaliteten! Det hjelper ikke hvor mye dingsebomseri en har på sakene om kvaliteten ikke er gjennomført like bra på hver komponent.

 

Nå sier jeg ikke at Blitz er bare tull og ikke bra, men til den prisen...?

Tror jeg ville gått for det sikre og velkjente med god kvalitet ;)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikanske ting har oddetallstuning!

 

bilen min er amerikansk så jeg vet hvor iriterende det er, p3 er eneste kanalen jeg får inn omtrent :D

 

blir AViC X1-BT saken på meg gitt :)

 

HU blir handlet i norge, resten er fint over dammen.

 

Crap!! Oddetallstuning!! Da blir det norsk spiller her også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3" var i minste laget..

 

Er mulighet til å koble til ekstern skjerm, du kan også koble ett inn signal på den. er bra med justeringsmuligheter osv. også

- Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges

- (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod

- (X) MB 300E 88 mod

- (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod

- (X) VW golf 1.6 83 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår