larsverm Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 På min 240 93-modell manglet den knotten (trykk-knappen) som man trykker på for å nullstille "trip-telleren". Nylig fikk jeg tak i en slik knott fra et vrak og satte inn i hullet - for det tilfelle at løsningen skulle være så enkel. Men jeg får ikke nullstilt telleren nå heller. Det mangler nok en slags "pigg" inni der som knotten skal festes på og som er avgjørende for funksjonen... Har jeg forklart meg tydelig nok? Finnes det noen enkel løsning på dette problemet, eller må det til en større operasjon? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 lurer på det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Må åpne opp hele instrumentboksen, så fester du på en ny en. Ikke noe stor operasjon i det hele tatt. Bare husk på hvor de forskjellige ledningene er festa på baksida. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg