Per-Henrik Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Noe som kan ta bilde for meg. å vise festebrakketene til servo pumpa som er festa under eksos manifolden. på høyre side det hadde vært kjempe fint. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Noe som kan ta bilde for meg. å vise festebrakketene til servo pumpa som er festa under eksos manifolden. på høyre side det hadde vært kjempe fint. skal du flytte pumpa på den andre siden? kan fixe et bilde jeg når jeg skal til verkstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 skal du flytte pumpa på den andre siden? kan fixe et bilde jeg når jeg skal til verkstedet. kjempe fint om du kan det. er det plass til det da?? vet ikke hvilken side jeg skal ha den på jeg. har braketer til begge sider. men de ligger i en blanding derfor trenger keg bilder for å finne ut åssen de skal sitte. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 ok,braketten på høyre side er en liten trekant bare liksom da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Jeg vet ikke om dette er det du vil se: Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 det hjalp litt. m'm men jeg har den andre type pumpa Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 ok,braketten på høyre side er en liten trekant bare liksom da. det må jo være noe mere. for å få stramma den. reima Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kan ta et bilde av min etterpå.. Jeg og farsan lagde nytt feste til den... Er så enkelt så.. Brukte strammer bra dynamo tror jeg, og skrudde i blokka. Ble bra det også.. Skal prøve å rote fram et kamera og ta noen snappies. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 det må jo være noe mere. for å få stramma den. reima jo,men selve festet imot blokka er bare en liten brakett i alu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kan ta et bilde av min etterpå.. Jeg og farsan lagde nytt feste til den... Er så enkelt så.. Brukte strammer bra dynamo tror jeg, og skrudde i blokka. Ble bra det også.. Skal prøve å rote fram et kamera og ta noen snappies. hadde vært fint Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kameraet lå i særp gett... Men skal ordne bilde så fort gubben får det med seg hjem... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Kameraet lå i særp gett... Men skal ordne bilde så fort gubben får det med seg hjem... oki doki. er ikke så langt opp til deg å titte på det heller. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det er bare å komme hvis du vil ta en titt.. gnur der stort sett hver kveld. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Det er bare å komme hvis du vil ta en titt.. gnur der stort sett hver kveld. hvor holder du till hen da?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 laaaaangt borte fra sivilisasjonen.. får ta det om et par dager i såfall, maskert igjen motorrommet se, skal lakkere ho på nytt... Kan pusse ned taket med panseret... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg