trebor87 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ja i dag har jeg skrudd opp trykket på dieselpumpa nå går den fælt :hailvw hehe.. må skru på litt turbo trykk også! ryker den godt nå da? Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TD POWER Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 http://www.golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=41 Siter - 02 Passat Highline 4-motion 130 - 90 Golf Mk2 TD x 83 Golf Mk1 1.6 x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ja ryker akkurat passe hehe tror ikke jeg er kar nok til å få til det som er på den sida Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 neste som jeg vil gjøre med den nå er: montere jetta front med øyelokk hvite blinkers på siden hvite baklykter Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Før du gjør noe mer, les og lær: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96941 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 noen som vet om effektannlegg som er bra og ikke altfor dyrt? Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 fjern bakpotten=) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 ja jo tanken har streifet meg men kunne tenke meg noe mer lovlig Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 ja jo tanken har streifet meg men kunne tenke meg noe mer lovlig de selger billige simons effekt anlegg på Torshov og bilextra. har hørt de ikke er tipp topp men men man får det man betaler for. fin bil foresten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Mai 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2006 ja jo tanken har streifet meg men kunne tenke meg noe mer lovlig ble bra med meg.. bråker ikke når jeg bare kjører vanlig.. men når jeg gasser på blir det go lyd med turbo plystring.. ikke for høg.. blir man stoppet eller noe slikt så tar det 5 min å sette på det orginale =) Er noen bilder og slikt her : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=112882&highlight=eksos og noen filmer.. der første er kanskje litt stor.. var meningen å få frem dump lyder her.. men av en eller annen merkelig grunn så ville ikke mobilen høre den lyden.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 fett ble det i allefall men får ikke lov å fjerne noe av fattern (er ikke atten ennå). men går det å bare montere et fetere enderør? blir det fet lyd da? og en annen ting noen som har noen linker til nettsteder som selger fete felger til golf II? Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 fett ble det i allefall men får ikke lov å fjerne noe av fattern (er ikke atten ennå). men går det å bare montere et fetere enderør? blir det fet lyd da? og en annen ting noen som har noen linker til nettsteder som selger fete felger til golf II? kappet det på en slik måte at det er bare å sette på en skjøt, så er orginal annlegget på på 5 min.. jeg fikk inne endestussen min til å passe jeg uten å ha vekk potten.. her har du mange sider: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86776 Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ja riktig jeg skjønner men går det å montere endestussen uten å kappe sånn som du har gjort? og linken din viser til hele golf II forumet men det var kanskje meningen... har leta der i evigheter så tar gjerne imot noe mer konkret =) Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 ja riktig jeg skjønner men går det å montere endestussen uten å kappe sånn som du har gjort? og linken din viser til hele golf II forumet men det var kanskje meningen... har leta der i evigheter så tar gjerne imot noe mer konkret =) obs.. hadde slurvet litt med den linken der.. men den er nå oppdatert.. om det går ant å montere endestuss uten å ta bort potten kommer ann på hvor stor den er.. min passet ikke som du ser på dette bilde måtte kappet bort litt av stålet under 90 fangeren da i hvertfall Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helwaron Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jeg leter fortsatt etter eksosanlegg som er litt fett både på utseende og lyd Siter Maybe, just once, someone will call me «sir» without adding, «you're making a scene.» Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg