SNAP Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Har et problem med anlegget mitt.. Jeg måtte ut med forsterkeren her en dag, og nå når jeg skulle koble dette sammen igjen så virker det som om den ikke slår seg på. CD-spilleren funker, men sub'en bak er dau. det er en spinkel ledning på phono kablene fra cd-spilleren som jeg ikke har peiling på hvor skal sitte. Er ikke merket av noen plass på forsterkeren hvor denne skal. Har hørt meg fram, og de sier at den ledningen er en slags styring fra cd-spilleren fremme.. men jeg har prøvde den på alle ledige plasser på forsterkeren. Ingenting skjer.. Mener å huske at sub'en slo seg på når jeg tok på kjørelysene av en eller annen grunn :S Jeg er helt grønn på bilstereo, så hadde vært fint om noen kunne hjulpet meg litt :D Edit: Ja, sikringen er OK på forsterkeren :P Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 på forsterkeren skal det være merket av for + - og remote der skal den tunne ledninga inn. Det er den som startet forsterkeren når cdspilleren slås på. Du har nok koblet den tunne ledninga feil hvis forsterkerne skrur seg på når du slår på kjørelysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 du kan ta en legningstump å prøve å ta den fra + på forsterkeren til remoten på forsterkere og se om den skrur seg på da. Gjør den det så er det nok remoteledningen fra cd-spilleren som er problemet. Begyn alltid med å eliminere det enkleste først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaldal Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Sørg for at ALLE Ledninger sitter godt, Gå over alt av ledningsnett. Sjekk sikringer, kanskje du har kortsluttet noe da du "demonterte" den. Hadde det samme problemet, viste seg at ene av to 40A Sikringen har gått samt at brokoblingen satt ikke godt nok i så fikk ikke noe lyd heller. Siter Volvo 760 til salgs. info på http://tinyurl.com/3e3ev3 Ford Mondeo 2L 16v BAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SNAP Skrevet April 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 takker for svar.. Får ta å se på det i morgen en gang. :) Siter Christer Handeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg