lil`ob Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Selger en T3 turbo super 60 (ar 48/.63), manifold, Redtops dyser(308cc) og Sns chip stage 5 (for 3,5 bar FPR og max 1.3 bar ladetrykk) Ingen slakk i turboen, kun gått på 0,7bar i 1,5 år. Flens til downpipe følger også med. Selges komplett for 8000kr/bud.. Kan hentes i Moss. Oddvar 95026752 Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 bump Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 den turboen vill ikke gå så bra på G60 ar63 eksos hus blir for stort, ar63 er beregnet på 2,3-2,5 liter motor.Har selv prøvd dette og mye bedre med et hus med mindre ar da dette vill spinne opp fortere... prøvd med mindre turbinhus jeg også og da smeltet stemplene. ar63 er bra når man skal kjøre på 1,3 bar og vil ha mest mulig effekt. skal man kjøre på et lavere ladetrykk vil et mindre turbinhus være mer effektiv.. Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hvorfor selge? tilbake til G-Lader? Kanskje flere som har tatt den unødvendige veien om G60T før de går til 16vt? :thumb Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg blir jo ikke så veldig overbevist av denne annonsen da. Er ute etter et turbokitt, men blir litt skeptisk når jeg leser her. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 eller kansje det er flere som har funnet ut at vw Turbo ikke er det grommeste på gata...Blir vel ikke akkuratt rik av og overhale en og annen G-lader og brenne ut noen chipper til disse bilene heller... :offtopic :ass Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 jeg kjører 1,3 med et mindre eksos hus en du har.Mindre ar betyr bare at den vill spinne opp fortere, kan fint kjøre på samme ladetrykk og få samme effekt på G60 men da man lader 0,8 på 2000 så sier det seg selv hva man velger... men skal ikke ødelegge tråden din, G60 turbo er digg og kjøre med uansett! hvorfor selge? tilbake til G-Lader? Hvis du lader for mye med et for lite eksoshus får du et altfor høyt mottrykk i eksosmanifolden.. Og da blir det veldig fort varmt. Mer mottrykk betyr mindre effekt.. Når man ikke spesialbestiller turbo til motoren sin så blir det som regel et kompromiss.. enten tidlig ladetrykk, mer kjørbar motor og mindre effekt, eller senere ladetrykk, som igjen betyr mindre kjørbar motor, men mer effekt i toppregisteret! sorry O.T! Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 :offtopic :ass Takk for at du understreker mitt poeng ovenfor polo classic... Var ment og vere off topic forde ikke skjønner meningen med og legge ut slike innlegg. Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lil`ob Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 denne posten sporet vel greit av..:nono: mod: steng eller slett denne. Siter -corrado vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg