Gå til innhold

Min "fine" Vento

Ranger emnet


Corepower

Anbefalte innlegg

Legger bare ut noen bilder av min VW Vento 97 modell.

 

HPIM1598.JPG

 

HPIM1599.JPG

 

Har ikke kunnskap eller penger til å gjøre allverdens med det første, men vurderer etterhvert(vinter/neste sommer) å skifte til effektanlegg, senke 40/40, og evt bytte ut de lysene som står framme med tåkelys. Vil ikke ha den spesielt stylet, bare at den skal se litt mer "sporty" ut.

 

Men først trengs det som sagt litt mer kunnskap enn det jeg har, og ikke minst cash. :thumb

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og forresten hadde jeg senka med en gang, blir mye mer sporty da, og det trenger du ikke så mye kunnskap for å få til, jeg har ikke spesielt mye kunnskap akkurat, og jeg fikk det til uten å lese noe som helst eller få hjelp, og da er det nermeste jeg har vert hjuloppheng på bil å skifte dekk:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da kanskje jeg får til senkingen selv også jo.

Har lyst å spare opp til justerbart senkesett da så det spørs om det tar litt tid. Må vel regne med å legge ca 5k i det, eller?

 

Ellers blir det vel å skaffe seg ett nytt enderør ganske så fort.

Lurer da på om dette kan være noe som blir seende greit nok ut?

79-428_h.jpg

Og hvordan det lar seg feste til eksosrøret ettersom det er en bitteliten bøy på slutten.

 

En liten spoiler på bakluka er vel også rimelig greit å få tak i, men vil helst få tak i senkesett og spoiler samtidig.

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde sett penere ut med blankt enderør, og kanskje bedre å bytte hele bakpotta enn å bare skru på ett rør på slutten, så får du mye bedre lyd og..

 

Justerbart koster 4200 hos eyecandyracing, tror det er en del som har kjøpt der..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, må se over hvilke alternativer jeg har til enderør da, og kom gjerne med forslag.

 

4200,- var ikke så galt da, men er det slik at det er mulig for en som ikke kan allverdens med bil å få det på plass?

 

er vel akkurat like lett å montere et justerbart senkesett som å skifte fjærene, du gjør akkurat samme operasjon da, dar av demperne å skifter fjører, og med justerbart setter du inn nytt, akkurat justeringa har ikke kjeg peiling på, men er vel bare å skru de mutterene, og få de likt på hver side:p

vw golf 1 1.1 -83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hadde sett penere ut med blankt enderør, og kanskje bedre å bytte hele bakpotta enn å bare skru på ett rør på slutten, så får du mye bedre lyd og..

 

Justerbart koster 4200 hos eyecandyracing, tror det er en del som har kjøpt der..

Har hørt at de settene der er ferdig etter en sesong jeg da, menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Tenkte jeg kunne oppdatere litt status på bilen.

 

Ting som er gjort;

Anlegg;

Pioneer DEH-5700MP Spiller

RF fnatic 6x9 bak

Midwoofer av noe slag i døra

Høyttalere av noe slag i dash`en.

 

"Styling";

Ny endestuss

Vr6-leppe

Hjulkapsler til vinterdekka fra Biltema. :roll:

 

Planer videre;

Skaffe sub og 5-kanals forsterker.(skal kjøpe brukt)

Muligens senk og større felger til sommeren.

Fjerne de "fine" lyktene fram.

 

Bilde av fronten slik den er nå;

 

HPIM0055.JPG

"I can accept failure, but I can't accept not trying."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår