ThAMaZTeR Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Etter mye leting og prøving, og ustoppelig mas fra remster om at jeg MÅ kjøpe VAG har jeg nå blitt den lykkelige eier av en 2003 mod Audi A4 Stv. Bilen blir hentet neste lørdag, men alt av kontrakter og forsikringer er underskrevet, så ja, bilen er min, min, min :D Noen bilder fra salgsannonsen: Om jeg har noen planer for bilen? Tja, masse.. men får ta ting etterhvert, førstepri er senking og felger.. men alt koster penger, og det har jeg ikke akkurat mest av etter et slik kjøp :P Utstyr Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Takrails Metallic lakk Sentrallås Farget glass El.vinduer Elektriske speil Oppvarmede seter Bagasjeromstrekk Servostyring Cruisekontroll Klimaanlegg Radio/CD Airbag foran Sideairbager ABS-bremser Antispinn Pris? Passe ;) MASSE flere bilder kommer så fort jeg har fått hentet bilen ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-freek Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Grattulerer med nå bil! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 weeeeeeeeeeeeeeeee ;) flinke thamazter grattis med ny bil. bra du fikk deg kjerre til slutt :p ser ut som et bra eksemplar. gleder meg til å få tatt den i nærmere øyesyn. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john erik Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 grattis flott bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 weeeeeeeeeeeeeeeee ;) flinke thamazter grattis med ny bil. bra du fikk deg kjerre til slutt :p ser ut som et bra eksemplar. gleder meg til å få tatt den i nærmere øyesyn. Vi får få lurt den inn på verkstedet og ta et par småting.. litt steinsprut og slik som jeg vil fikse.. ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Ser bra ut dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vel, da er bilen hentet :D Et par bilder tatt på turen hjem i kveld.. Stod vinterdekk på bilen nå, skal ta nye bilder en dag senere.. men er meget fornøyd med bilen så langt hvertfall :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Nice! Litt bedre bilder her enn de fra annonsen du først postet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Vel, fant ut at det var på tide å oppdatere tråden min litt.. har ikke skjedd så mye enda, før nå :D I disse ferie- og skattepenger-tider er det jo litt ekstra kapital å handle for.. sååå, felger er bestilt.. senkesett er også på vei.. blir 19" helkrom med litt kant. de ser slik ut: Justerbart senkesett er også på vei.. Så update kommer nok i slutten av måneden når delene dukker opp... i mellomtiden to bilder av bilen med sommerfelgene på (som ikke er noe å rope hurra for) :puke meeeen, et lite skår i gleden, bilen har hatt et lite uhell, og har fått en bulk i venstre bakskjerm. bakfangeren er også lakkskadet, så bulken må rettes ut og bilen må lakkeres fra bakdøra og bak, samt bakfangeren.. dette var "heldigvis" ikke min skyld, men surt er det uansett... Devil Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gratulerer med ny bil. Var utrolig fin, blir nok grom etter senking og felger. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Vurderer å endre felgbestillingen min, og gå for disse i stedet: Hvem tror dere passer bilen best?? er jo noe som heter: Black is the new chrome :D synes "alle" skal ha chrome-felger om dagen... så hadde vært gøy å gått for noe ikke alle andre har, og tror ikke jeg har sett disse ASA-felgene på noen norsk bil enda.. venter bare på mail nå om de greier å levere de i england.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr|ece Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Du som var med i kolonna til Våler treffet i helga? Siter 2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline 1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro 1967 Vw Boble 1303 S (x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo (x)1990 Audi 90 2.3 ABT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Du som var med i kolonna til Våler treffet i helga? jeg var med ja ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jeg syns fortsatt de med svarte eiker er finest Fredrik. go for it ;) Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmh Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Stod en touran hos ts-racing i fredrikstad,med de svarte felgene i 20" å dem var grise råe.... gå for dem spør du meg... ellers fin bil du har...:respect Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg