Gå til innhold

Ny bil. Audi A4 2.0 FSI

Ranger emnet


ThAMaZTeR

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

blir nok ASA-hjulene etterhvert ja.. LITT leveringsproblemer rundt omkring, og ubekreftede datoer hele tiden, men får de såpass billig, at jeg greier å vente litt..

 

Ellers er det ikke gjort så mye.. Har fjernet alle emblemene på bakluka, ble VESENTLIG penere.. skal prøve å få ut et bilde etterhvert.. gårsdagen gikk med til å polere og shine bilen..

 

men... bilen må på verksted :/ Forstillinga må rettes opp, da bilen spiser opp fremdekk.. har nå ca NULL mønster på høyre forhjul... en NOX-sensor må også byttes, da bilen sliter litt med å starte når motoren er kald.. så der ryker pengene mine i nærmeste fremtid.. men kommer sterkere tilbake :D

 

IMG_5619.jpg

 

IMG_5503.jpg

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Skjer det noe her?!

 

nei :(

 

Jeg hadde som sagt problemer med en nox-sensor. Vel, det var visst ikke bare bare.. Hele festet til lambda-sonden var ødelagt av rust, så det tok Olrud én uke å fikse det, og MYE penger.. og fortsatt starter ikke bilen som den skal.. verkstedregningen er foreløpig på 12.800 kroner, og dyrere blir det nok :(

 

men hjulopphenget er rettet opp, det var VELDIG skjevt bak, har en liten følelse av hvorfor, de som var på VW-audi treffet på Våler vet vel hvorfor :P

 

men nye dekk er montert, alt er rettet opp og bilen er MYE bedre å kjøre..

 

men er redd jeg vet hva pengene går til fremover.. Men bakfangeren skal lakkeres opp igjen, tar med sideskjørtene samtidig da.. ser litt dumt ut når fangerne er lakkert helt ned, når ikke sideskjørtene er det..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod en touran hos ts-racing i fredrikstad,med de svarte felgene i 20" å dem var grise råe.... gå for dem spør du meg... ellers fin bil du har...:respect

 

OT :

 

main_782242150449177bf6a0ce.jpg

 

Sånne? ;) (Bilde var uten justerbare :o)

 

Men veldig fin bil du har fått deg ;) Stå på vidre og forsett med bilder!!

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

 

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slike felger du skar ha Fredrik, så kommer det å bli helt knall!

Synd disse felgene her begynner å bli like vanlige som gamle RS4-felgene på Audi og VW da! Men steike å bra de ser ut! Topp 3 etter min smak! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hvis det er slike felger du skar ha Fredrik, så kommer det å bli helt knall!

Synd disse felgene her begynner å bli like vanlige som gamle RS4-felgene på Audi og VW da! Men steike å bra de ser ut! Topp 3 etter min smak! :)

 

Er ikke disse nei... er en spesiell utgave med svarte eker.. HELT svarte eker..

 

 

EDIT: Bilen har fortsatt samme feilsymptomene.. uten at noen greier å finne ut av de... nå er det forøkt byttet styreenheter, coiler osv.. så nå er det ledningsnettet som skal undersøkes.. hurra, enda en uke uten bil.. heldigvis får jeg bruke den litt i mellomtiden :D

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Noen som vil komme hit og trøste meg? :angry:

 

Som tidligere nevnt, så har jeg hatt mye problemer med bilen.. som igjen bare har blitt verre og verre.. kaklelyd på tomgang, ujevn tomgang, vond å starte +++

 

Olrud har feilsøkt en rekke ganger, ikke funnet feil, og gitt meg ny verkstedtime..

 

Vel, på lørdag orket den ikke mer.. STYGG lyd i motoren, fryktet det verste, og fikk tauet den til Olrud, hvor de har kikket på den i dag..

Null kompresjon i sylinder 3, såvidt litt i nummer 4.. toppen er på vei til Østlandske Motorservice og må overhales. Er nå snakk om en reklamasjonssak, som jeg nekter å gi meg på.. diverse ombud osv skal kobles inn, dette skal ikke jeg betale!

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shake

Staaaakars deg.....

Høres ikke noe morro det der, fy faen!

Endelig fått den bilen du ønsker deg, så viser det seg å være "mandagsbilen"...

Ikke mye til hjelp, men vi føler med deg.... :shake

 

Men for Guds skyld! Ikke gi deg!!!!! :nono:

 

Gi oss beskjed, hvordan det går a!!!:happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår