Gå til innhold

oransj et eller annet (enzo?)

Ranger emnet


Breisladdern

Anbefalte innlegg

Kjørte e6 nordover mellom køfta og jessheim i går kveld..

Ligger i 120 med stereon på normalt volum..

Så ser jeg en fryktelig lav bil i motgående felt, (Gt40 høyde) og før jeg egentlig rekker å se hva slags bil det er så passerer den med en motorlyd så høy at jeg nesten dreit på meg.. Må ha hatt rimelig heftig gasspådrad nedover sletta der..

 

noen som veit hva slags bil det var jeg så?

 

Oransj, midtmontert motor. veldig strømlinjeformet og lav.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ryktes vel at Idar Volvik har kjøpt seg nye Koenigseggen, å den er vel omtrent slik som du beskriver, Oransje, midtmontert motor. veldig strømlinjeformet og lav.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil!?

-------------------------------

1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk

 

Selges!

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493

-------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på dette selv.. Men ville vel vært en smule tankeløst av han å gi på noe så vanvittig på en relativt tungt trafikkert vei.. Var mye biler på veien.

Med tanke på alt media oppstyret rundt den turen hans i Oslo for noen mndr siden.

 

Edit:

Men det er fullt mulig at det var en koenigsegg.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår