aboutblank Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Heisann! Har en Golf C 1982 uten sikkerhetssele i baksetet, men jeg ser det er feste for det på "veggen". Skal ha bilen på EU kontroll snart, og lurer fælt på om bilen kom med sikkerhetsseler bak som standard. Er det noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Du kan sove godt om natta og antidepressivene kan få stå urørt: Ingen av Einserne mine har noensinne hatt belter bak, hverken originalt eller blitt ettermontert. Så vidt meg bekjent kom ikke påbud om dette før på biler førstegangsregistrert fom. 1/1-84. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Jeg også en 82 modell og den har ikke belter bak. Men trur ikke at jeg har fester til belte bak i min. Trur det er fra 85 at det blei påbudt med belter bak så trur ikke det er noe problem på EU kontrollen for deg. De sa ingen ting på golfen min når den var på EU. Edit: Det er vel kun cabbene som har belte bak. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg også en 82 modell og den har ikke belter bak. Men trur ikke at jeg har fester til belte bak i min. Trur det er fra 85 at det blei påbudt med belter bak så trur ikke det er noe problem på EU kontrollen for deg. De sa ingen ting på golfen min når den var på EU. Edit: Det er vel kun cabbene som har belte bak. Innfestinger til belter finnes allerede på 75-modellen (har det på min). Disse finner du under baksetet, under taktrekket på C-stolpen og på de nyere under hyllene som hattehylla hviler på. De gamle hadde ikke sistnevnte fester, så når man ettermonterte belter ble snella festa i noen massive, heller uelegante stålinnretninger på C-stolpen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aboutblank Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Det var godt å høre. Tusen takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keskil Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Jeg har en 80 mod LS, den er det ettermontert i... Og ingen av de 3 83 gti golfa jeg har hatt hadde belte bak. Siter Golf mk1 16vT Ringopel 16vT 124 te Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
united36 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 hei,har en 83 modell c,hvor får jeg tak i belter til denne,kan man bruke belter fra senere modell? noen av dere som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg