Gå til innhold

Wcc Til Streetmeet PÅ Hellerud/exporama!

Ranger emnet


FOLKE

Anbefalte innlegg

West Coast Custom kommer til Street Meet Exporama/Hellerud!!

 

Motorfestivalen gir følgende melding ang streetmeet lørdag:

Området vårt er åpent fra kl.20.00-kl.01.00! Det blir foran scenen!

Det blir matservering, ølservering og litt musikk.

Jeg har akkurat fått klarert at West Coast Custom kommer på Street Meet Exporama!!

Grunnet vakthold, blir det kr.100,- i inngang.

Jeg håper dette blir et vellykket arrangement, for da har politiet gitt signaler om at vi kan fortsette med slike arrangement!

 

Med vennlig hilsen

Helen K. Thorgersen

Prosjektleder

MOTORFESTIVALEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?!så det blir ikke på skjedsmohallen?

 

StreetMeet blir det helt sikkert på skedsmohallen også, men gutta fra wcc kommer til streetmeet på hellerud... Men det er jo ikke plass til så mange biler inne foran scenen på hellerud akkurat, så det blir vel mer "festival" enn streetmeet vil jeg tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke plass til så mange biler inne foran scenen på hellerud akkurat, så det blir vel mer "festival" enn streetmeet vil jeg tro....

 

Det intrykket jeg sitter igjen med også... Har egentlig motorfestivalen folka sagt noe om at det er ett slags streetmeet i det heletatt?

 

Edit: I følge posten til Sly så høres det jo sånn ut men.

 

"Motorfestivalen har fått tillatelse fra Romerike Politikammer til å arrangere Street Meet 29. April!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det intrykket jeg sitter igjen med også... Har egentlig motorfestivalen folka sagt noe om at det er ett slags streetmeet i det heletatt?

 

Edit: I følge posten til Sly så høres det jo sånn ut men.

 

"Motorfestivalen har fått tillatelse fra Romerike Politikammer til å arrangere Street Meet 29. April!"

 

Jeg har jobbet i 4 mnd med å få til lovlig streetmeet - og tok da også kontakt med exporama...

 

Selv fikk jeg telefon på mandag om at alt var klar fra exporama sin side, så det er aldri vært noe snakk om det før nå...

 

Litt i siste liten egentlig...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i 4 mnd med å få til lovlig streetmeet - og tok da også kontakt med exporama...

 

Selv fikk jeg telefon på mandag om at alt var klar fra exporama sin side, så det er aldri vært noe snakk om det før nå...

 

Litt i siste liten egentlig...

 

Tror nok disse exporama folka har "stjålet" din ide for å tyne litt ekstra penger ut av opplegget, spesielt siden de har klart å få wcc hit...!!

Alle som har hvert på hellerud veit at det ikke er store plassen til biler foran scenen, så de har vel tenkt at vi skal parkere utenfor ågså fly rundt på området å prate bil.... eller no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok disse exporama folka har "stjålet" din ide for å tyne litt ekstra penger ut av opplegget, spesielt siden de har klart å få wcc hit...!!

Alle som har hvert på hellerud veit at det ikke er store plassen til biler foran scenen, så de har vel tenkt at vi skal parkere utenfor ågså fly rundt på området å prate bil.... eller no...

 

Vet ikke hvordan det er tenkt...

 

Jeg tok kontakt over mail for 2 mnd siden, og aldri hørt noe fra dem...

Fikk bare tlf om dette på mandag og skulle legge ut på nett...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepps, bra jobba det! Men virker som om de har lagt opp til at det skal være litt annet type show enn streetmeet?

 

Blir ikke helt streetmeet nei...

 

Streetmeet er en parkeringsplass full av trimma og styla biler - hvor vi selv stå for musikk - mener jeg da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke helt streetmeet nei...

 

Streetmeet er en parkeringsplass full av trimma og styla biler - hvor vi selv stå for musikk - mener jeg da...

 

RIKTIG!!

Det var jo endel biltreff (spes amcar treff) på hellerud før om årene, men det var jo ikke streetmeet akkurat... Så spørs om den plassen egner seg til det. Uansett liker jeg ikke tanken på "fjortisser" og alkohol rundt bila!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår