cossiemk1 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Noen som har testet det? Kult spill for Ford frelste, har kun testet 15 minutter, men mk1 rs2000 er med og 87 rs500 er med, og sikkert flere :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 kult det. er det 1 2 eller 3?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det heter bare Ford street racing.... er helt nytt, så det blir vel nr 4 i Ford racing serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 har ikke testa det jeg. jeg har bare testa 1o3. kule spill. men veldig arcad følelse på styrina Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 OH,noen som vet om det er til X-BOX????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Er til XboX:) Har nettopp fått chipa XboXen min så jeg driver å laster det ned akkuratt nå. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 KONGEKONGEKONGE:D laste ned,jaaaaa:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg lasta ned til PC, men Alcohol 120% og Deamon hadde problemer med å lese bildefilen, så den havna i papirkurven :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Jeg hvet ikke omm di torrentene til xbox virker:( Jeg har prøvd en versjon men der kom jeg ikke lenger enn til WinRaR. Den var sperret med ett passord:( Men jeg laster ned en ny versjon nå så jeg skal se imorgen omm den virker. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 jeg har 3. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Det spillet er ganske kult. Kjøre løp med Ford RS2000 eller ford sierra RS500. Pleier å prøve å drifte med RS2000`en men det er ikke alltids like lett. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
støleja Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 fikk det ikke til å funke, får en feilmelding når jeg skal gå inn på spillet.. har lagt inn crack osv.. hjelp meg?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hva sier feilmeldingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg