GnarKiLL Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 På vw-style.net finner du mange syke golfer ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOLKE Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 DENNE SER SKIKKELIG SYK UT!! Noen burde ta med bil og eier til legen!! 1,6 liters golf med 2 feite potter bak må vel være det dummeste og mest latterlige som finnes... Burde hvert en regel om maks 1 potte per 100 hester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 kan ikke folk bare bygge slik dem vil da..personlig liker jeg den! :thumb dare to be different..snart kommer vel alle med cleane biler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR2gti Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Er rimelig sikker på at hvis den bilen hadde hatt andre felger på(kanskje sommerhjula kommer på snart) ville folk her inne hatt en helt annen mening om den bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Tilogmed min ser jo bedre ut! Orginal, bare andre felger.. Sideskjørta var heelt malplassert. Ikke engang xenon! :) Men eksosanlegget likte jeg da.. Her er min: Myyyye finere! Hehe :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Hvordan felger er det der?? Fine:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Er det bare meg som synes at halvparten av de Cleaned.be bildene ser ut til å stamme fra PhotoShop? Bra lagd, men ser fortsatt fake ut. Synes nå jeg, men så hater jeg Golf også da :p Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Syns ikke de supercleane er så jævla fine heller jeg ass.. Den "syyke" golfen var jo rett og slett bare latterlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 DENNE SER SKIKKELIG SYK UT!! Noen burde ta med bil og eier til legen!! 1,6 liters golf med 2 feite potter bak må vel være det dummeste og mest latterlige som finnes... Burde hvert en regel om maks 1 potte per 100 hester. Hvorfor kan ikke dette være en 140hk Tdi med 4motion? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Er det bare meg som synes at halvparten av de Cleaned.be bildene ser ut til å stamme fra PhotoShop? Bra lagd, men ser fortsatt fake ut. Synes nå jeg, men så hater jeg Golf også da :p Ingen av de på cleaned.be er PhotoShop biler Hvordan felger er det der?? Fine RH NAJ i 9x20 ET 40 med 225/30-20 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Hvorfor kan ikke dette være en 140hk Tdi med 4motion? Slik som min?? :) Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg