xGrape Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Har 17" på Golf III'en min, og det er ikkeno problem. Husker ikke helt bredden i farta, men er vel 7 eller 7.5 tommer. Har en kompis som vurderer å kjøpe Vento nå, er det noe problem å få tilsvarende hjul på den? Altså helt uten å bredde eller kappe og tilpasse og styre. Skulle vel tro at disse bilene ser ganske like ut under der? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Skulle ikke være noe problem det, så lenge innpress er riktig!! Jeg selv skal sette på 17" et 35 felger med 215/40-17 dekk på min vento, å jeg har fått vite at det ikke er noe problem! Min er også senka 40mm! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg