Bue Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Gjør stort sett alltid det samme på min også. Riktignok en 460 med B18FT. Har bare original turbotrykksmåler, så vet ikke hvor mye den lader. Men ofte når jeg gir full gass i f.eks 5 gir går turbotrykket nesten til den røde streken før det synker litt. Har alltid vært sånn, og alt er originalt på den. Er av og til i bratte oppover bakker og sånn den klarer å holde seg på topp hele tiden. Er det meningen at den skal gå helt til den røde streken å holde seg der? Siter [ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS [x] 2001 Volvo V40 1.9D [x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler [x] 1974 VW 1300S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 med trykkpeaker mener jeg at trykket går opp til f.eks 1 bar for så å synke til 0.7 0.8 Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Kendo^ Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 okey. slik er min nå. skal prøve å korte staget (skru på den) på wastegaten. se om de hjelper. Siter - 940 Gl - 940 Turbo B230FK solgt - 242 82mod B21A solgt - 240 87mod B230K solgt - 240 86mod B230FK solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 gjør som meg... hehe... regulerer trykket med å hekte innpå en eller flere fjærer fra campingstoler etc. for å ha mer motstand for arma... simulerer jo hardere wg-fjær det ;) har du bilde av hvordan du har gjort det eller?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Er vell det at trykket regulerer seg opp og ned? ( hvis jeg forstod riktig). så det kommer av pysventilen? hmms, får jeg kanskje bruke stoppeskiver isteden for pysventil fremover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Eller legge i noen kroner for å kjøpe seg en ny wastegate, som er egnet for å gi/holde et stabilt trykk... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Ville heller lagt pengene i en ny og bedre turbo da. skal si jeg savner gruppe a turboen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.