Bjoerhus Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hei. Driver å bytter bremser på min 96 A4, men plages me å få ut ABS kransen fra den gamle skiva. Kjøpte skiver uten ABS krans, så må bytte den over. Noen som vet hvordan i HE***** jeg skal få ut kransen? Den sitter som støpt! Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Varme kransen opp med feks en blåselampe? Det bruker å hjelpe på ting som sitter hardt på. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoerhus Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Tenkte på å varme den opp, men det da vil jo gummipakingen som er på toppen gå ad dundas..? Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Får du den ikke av med å bare dunke med hammer å dor? pleier omtrent alltid komme.. Ellers ser jeg ikke noen annen utvei enn varming.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoerhus Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ja får prøve å varme den. Har prøvd med dor og hammer, men tør ikke å bruk makt da eg trur den e ganske skjør...? E vel laga av støpegods det der.. jaja sånn går no dagan;) Siter Audi A4 1996 Opel Omega 1997- Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stanley1337 Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Ja får prøve å varme den. Har prøvd med dor og hammer, men tør ikke å bruk makt da eg trur den e ganske skjør...? E vel laga av støpegods det der.. jaja sånn går no dagan;) har du fått det til? jeg sliter med det samme! hehehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg