Gå til innhold

Pene Blå farger?

Ranger emnet


sp0ky

Anbefalte innlegg

Til wiplash.

 

Den fargen var feet.. Fargekode?

 

Kan du legge ut bilde av imperialblue? og dusty mauve??

 

 

Jeg har Imperial Blue på bilen, så det er den som er der!

Gå til forhandler, si at du skal ha VAG farge, kode: A5L. Dobbeltsjekk med navnet i tilfelle jeg husker feil! :) VW Imperial Blue Met.

 

EDIT: Den blir lilla i rett lys/vinkel!

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, skal faktisk vekk me bilen i morgen. men spørs når på dagen det er du kommer.

 

men fargen er ikke helt "ferdig" mangleren mellom sliping + nytt lag me klarlakk + han må lakkera panser og tak luke på nytt.

 

men ellers så får du liksom se hvordan selve fargen er :) håper på sol i morgen slik du ser lightning FX'n glittre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har en blåfarge som heter azura mener jeg å huske den het.. tror den er fra ford.. synd disken med bildene fra den ene bilen jeg hadde i den fargen er defekt.. men absolutt en digg blå metallic farge..

 

 

hvem henviser du til nå? hvis det er min farge så tar du skammelig feil

dette er langt fra noen org lakk hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke har bilder.

 

Men skal være i ei kjørke i 11tia i morgen ( skal i konfirmasjon )

Når reiser du?

 

 

kl 11 i morgen sover nok av meg rusen hehe, men hvis du vill se fargen så må du komme deg til sandnes (der jeg bor)

 

orker ikke kjøre helt til stavanger gjennom bom og piss :)

 

bor rett vet E39 på vei fra stavanger så når du skal hjem så er det ikke langt for deg og kjøre innom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår