Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet


300ZX

Anbefalte innlegg

  • Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahhh! GROM lyd! trengte den der så je holder meg våken nå! :) slenger filmen i favoritter je :P hehe

 

syns du itte treng å lakkere til lilla je, bare ta en liten oppussing av lakken som er nå så holder det i massevis ;) litt rustfjerning, lakkering og polering så blir det nok bra!

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhh! GROM lyd! trengte den der så je holder meg våken nå! :) slenger filmen i favoritter je :P hehe

 

syns du itte treng å lakkere til lilla je, bare ta en liten oppussing av lakken som er nå så holder det i massevis ;) litt rustfjerning, lakkering og polering så blir det nok bra!

 

Ja det er grom lyd..heh..skikkelig å. Gleder meg til å prøve slik bil på mandag!!! :D Kjøper'n sikkert..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er grom lyd..heh..skikkelig å. Gleder meg til å prøve slik bil på mandag!!! :D Kjøper'n sikkert..

 

hehe..nesten perfekt lyd vil je si..akkurat slik det skal væra! dumpen satte prikken over i`en her også! heldig du! må slite med rice i noen mnd til je! :P hehea..harru annonse på den du skal se på ell?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..nesten perfekt lyd vil je si..akkurat slik det skal væra! dumpen satte prikken over i`en her også! heldig du! må slite med rice i noen mnd til je! :P hehea..harru annonse på den du skal se på ell?

 

Heh...orginal resirkventil også ;)

 

Er annonse på den ja. Men ikke no bilder eller info...en kamerat av han som eide den som la den ut.

Helt orginal 200 20v quattro. Eldre kar som jobber på Chr. Opsahl i drammen som har den. Meste av utstyr bare ikke skinn og el. takluke. Delskinn. 17" og litt sånt..aldri trimma eller ungdomskjørt..han hadde hatt den siden den var ny tror jeg..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh...orginal resirkventil også ;)

 

Er annonse på den ja. Men ikke no bilder eller info...en kamerat av han som eide den som la den ut.

Helt orginal 200 20v quattro. Eldre kar som jobber på Chr. Opsahl i drammen som har den. Meste av utstyr bare ikke skinn og el. takluke. Delskinn. 17" og litt sånt..aldri trimma eller ungdomskjørt..han hadde hatt den siden den var ny tror jeg..

 

hehe skjønner ;)

 

ahha! høres ut som en bra bil! farge erre på den a? sedan eller avant?

blir nå litt offtopic detta her da gett :/

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skjønner ;)

 

ahha! høres ut som en bra bil! farge erre på den a? sedan eller avant?

blir nå litt offtopic detta her da gett :/

 

Masse offtopic her fra før:P

 

Er sedan, burgunder farga. Visstnok 1 av 300og noen produserte i den fargen.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse offtopic her fra før:P

 

Er sedan, burgunder farga. Visstnok 1 av 300og noen produserte i den fargen.

 

heah! sant det! :p

 

okei..liker sedanen best jeg! ;) hadde vært artig med en i en litt spesiell farge da! og den dagen du har kjøpt deg ny bil så lag en tråd her a! :) hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heah! sant det! :p

 

okei..liker sedanen best jeg! ;) hadde vært artig med en i en litt spesiell farge da! og den dagen du har kjøpt deg ny bil så lag en tråd her a! :) hehe

 

Heh er visst litt spess den fargen ja. Tråd ja..skal jeg love deg. Skal lage tilpassings "kit" for stor cooler til meg og Ralliart;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens du førsr er o gang kan du jo se på et til meg:D

Men er i mot fargebytte, synes fargen er megafin. Liker den sånn som den er!!!

 

Heh okay...fargebytte på ralliart sin ? Tror den blir litt for spess med den lillafargen.

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår